حالت تاریک

رفع مسائل خانوادگی و اشتغالزایی توسط بانوی بسیجی

رفع مسائل خانوادگی و اشتغالزایی توسط بانوی بسیجی

فرمانده پایگاه مقاومت سمانه حوزه حضرت خدیجه (س) کرمانشاه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی، واسطه‌گری ازدواج، کاهش طلاق و پیشگیری و رفع اختلافات خانوادگی فعالیت‌های زیادی انجام داده است.

مهرانگیز کاظمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت:  از سال ۱۳۷۲ تا به حال در مرکز بسیج خواهران در همه عرصه‌ها فعالیت دارم.

 

وی گفت: هم اکنون به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت سمانه حوزه حضرت خدیجه (س) کرمانشاه مشغول فعالیت هستم.

 

کاظمی با بیان اینکه هم‌اکنون خانه‌دار هستم، افزود: در زمینه‌هایی همچون بحث عفاف و حجاب در مدارس، آموزش عمومی دفاعی در سطح مدارس استان فعالیت می‌کنم همچنین به‌عنوان افسر میدان تیر و ضابط سطح ۲ هستم.

 

وی ادامه داد: در زمینه‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی، واسطه‌گری ازدواج، کاهش طلاق و پیشگیری و رفع اختلافات خانوادگی فعالیت‌های زیادی دارم.

 

کاظمی تصریح کرد: در زمینه افزایش امید آفرینی و اعتماد به‌نفس میان جوانان، آموزش خانواده‌های مقاوم، مردمداری، برادری و دوستی میان اهل سنت، شیعه و اهل حق و مذاهب دیگر پایگاه را مکانی مستحکم و امن برای رفع مشکلات و خانه امید مردم منطقه بنا کرده‌ام.

 

وی پایگاه بسیج را محل امن و قابل اعتمادی برای ساکنان محله دانست و گفت:  در ایام تابستان اوقات فراغت دانش‌آموزان محله را با برگزاری کلاس‌های رایگان درسی هنری ورزشی و آموزش قرآن کریم به نحو احسن پر کردم.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سمانه کرمانشاه افزود: برگزاری اردوهای علمی، تفریحی و زیارتی باعث شادابی میان جوانان این منطقه شده است.

 

وی گفت: توانستیم با پرداخت وام به ۹۳ نفر بخشی از مشکلات اعضای این پایگاه را رفع کنیم.

 

کاظمی ادامه داد: همچنین یک گروه جهادی مقتدر در محله ایجاد کردم که با غبارروبی مسجد و برگزاری تمام مراسمات به نحو احسن و پخت غذای گرم در مسجد و توزیع آن میان نیازمندان باعث شور و نشاط در محله ایجاد شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از