چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-06-20 20:08 - شماره خبر : 9775 0
فرمانده پلیس راه سرپل‌ذهاب:

سانحه رانندگی در سرپل‌ذهاب خسارت جانی نداشت

فرمانده پلیس راه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: در این تصادف یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه خودرو سنگین تانکر حمل سوخت نفتا برخورد کرده و باعث وقوع حادثه رانندگی و خسارت شدید خودروها شد.

برومند نظری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مأموران پلیس راه سرپل‌ذهاب با دریافت گزارش یک فقره حادثه رانندگی در کمربندی غربی سرپل‌ذهاب بلافاصله در محل حضور یافته و تردد خودروها را در این محور کنترل کردند.

وی افزود: در این تصادف یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه خودرو سنگین تانکر حمل سوخت نفتا برخورد کرده و باعث وقوع حادثه رانندگی و خسارت شدید خودروها شد.

نظری تصریح کرد: علت این حادثه عدم رعایت حق تقدم توسط خودرو سواری سمند از فرعی به اصلی بود که باعث تصادف شد و خودروها نیز در اثر این برخورد دچار آتش‌سوزی شدند.

فرمانده پلیس راه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: نیروهای هلال احمر، آتش‌نشانی و ارتش بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و توانستند آتش‌سوزی ایجاد شده را مهار کنند.

وی در پایان با بیان اینکه حادثه مذکور تلفات جانی نداشت، افزود: در این حادثه خوشبختانه به راننده و سرنشینان خودرو آسیب جدی وارد نشد.

 

سانحه رانندگی در سرپل‌ذهاب خسارت جانی نداشت
سانحه رانندگی در سرپل‌ذهاب خسارت جانی نداشت
https://mersadnews.ir/short/4LBqB
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار