حالت تاریک
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کرمانشاه:

ستاد اقامه نماز درصدد معرفی ارزش‌های نماز است

ستاد اقامه نماز درصدد معرفی ارزش‌های نماز است

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کرمانشاه گفت: ستاد اقامه نماز با برگزاری اجلاس سالانه نماز، درصدد تقویت باورها و معرفی ارزش‌های نماز است.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد فاطمی‌نسب صبح امروز دوشنبه در اجلاسیه نماز شهرستان دالاهو، اظهار داشت: این اجلاس درصدد ارائه الگوهای خلاقانه در ایجاد همگرایی و تعامل بین مسجد، مدرسه و خانه، تجربه حضور روحانی مساجد و نهادها در مدارس همجوار و جذب دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها به مسجد است.

وی ارائه تجربه موفق متولیان مدرسه و مسجد در پیوند خانه، مدرسه و مسجد، الزامات و بایدهای ورود مبلغین و روحانیون به مدرسه و شیوه‌های همگرایی متولیان مدرسه و مسجد در جلب تقویت طرح پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد، معرفی الگوهای موفق هیئت‌های اندیشه‌ورز و شوراهای نماز مدارس، ایده‌ها و الگوهای موفق، رونق نماز در مدارس توسط دانش‌آموزان و الگوهای موفق در پیوند مسجد، مدرسه و خانه در کشورهای اسلامی را از دیگر اهداف اجلاس نماز خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز با برگزاری اجلاس سالانه نماز، درصدد تقویت باورها و معرفی ارزش‌های نماز است تا حساسیت بیشتری در بین متولیان فرهنگی کشور به‌منظور ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه ایجاد کند و از این رهگذر، ضمن برخورداری از جامعه‌ای پویا، دیندار و پاسدار ارزش‌های دینی، موجب بالندگی معنوی روزافزون ایران اسلامی شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری اجلاس نماز تلاش سازمان‌یافته رهبر انقلاب است که با پیام‌های پر محتوا و راهگشا، پرچمدار این جهاد مقدس است، گفت: اجلاس‌های سراسری نماز در راستای تحقق اهدافی همچون حساس کردن مدیران و عموم مردم در رفع کمبودها و موانع اقامه نماز در جامعه و تلاش برای فعال کردن ظرفیت‌های بالقوه جامعه در زمینه اقامه نماز برگزار می‌شود.

وی تحقق پیام‌ها و انتظارات مقام معظم رهبری، جلب همکاری و مشارکت نهادهای مردمی و دستگاه‌ها در برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز، معرفی تجربیات و ایده‌های موفق در ترویج نماز و همچنین ارائه نتیجه ارزیابی سالیانه دستگاه‌ها در زمینه اقامه نماز و تقدیر از فعالان نماز  و تذکر به غیر فعالان را از دیگر اهداف برگزاری اجلاسیه نماز اعلام کرد.

 

انتهای خبر/

ستاد اقامه نماز درصدد معرفی ارزش‌های نماز است
ستاد اقامه نماز درصدد معرفی ارزش‌های نماز است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از