حالت تاریک

سرپل‌ذهاب برای برگزاری انتخابات سالم آماده است

سرپل‌ذهاب برای برگزاری انتخابات سالم آماده است

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی شهرستان برای برقراری امنیت و برگزاری انتخابات سالم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، صدراله بابلی صبح امروز در جلسه تعیین هیئت‌های اجرایی انتخابات شهرستان سرپل‌ذهاب که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به تحولات منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: ما هم به نوبت خود جنایت رژیم صهیونسیتی علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: یکی از عوامل ایجاد طوفان الاقصی نشات گرفته از جنایات، نسل‌کشی و بی‌حرمتی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی است.

بابلی در ادامه به وظایف هیئت‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: امانتداری یک صفت انسانی مورد ارزش میان خردمندان است، لذا امانتدار بودن ریشه در کمال، درستی و دلدادگی انسان دارد و از آنجا که یکی از ویژگی‌های پیامبران ما امانت‌داری بوده، این ویژگی اخلاقی یکی از بارزترین صفات هیئت‌های اجرایی است.

وی گفت: هیئت اجرایی، مسئول اجرا و حسن اجرای انتخابات است و سلامت انتخابات در سرپل‌ذهاب از اولویت آن است که البته این موضوع با امانت‌داری و  همدلی مسئولان و هیئت‌های اجرایی قابل تحقق است.

   فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: اعضای شورای تأمین شهرستان هم برای برقراری امنیت و هم برگزاری انتخابات سالم در سرپل‌ذهاب آماده هستند.

وی افزود: در انتخاب اعضای شعب صندوق‌های رای باید بسیار دقیق عمل کنیم و تعارف، عاطفه و احساست را کنار بگذاریم بلکه بدون تعارف باید برمبنای قانون عمل کنیم.

بابلی اذعان کرد: اعضا در شعب اخذ رأی انتخابات، باید به وظایف قانونی خود عمل کنند و اجازه ورود به افراد غیرمسئول ندهند و با حضور چنین افرادی برخورد قانونی به‌عمل آورند.

وی همچنین افرود: اعضای هیئت اجرایی باید از هرگونه جانبداری در انتخابات خودداری کند و تنها به اجرای قانون و امانتداری بپردازند همچنین ظرف روزهای آینده باید شعب اخذ رای مشخص شود. فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امیدوارم با حضور همه دغدغه‌مندان شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم.

 گفتنی است روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،  انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

سرپل‌ذهاب برای برگزاری انتخابات سالم آماده است
سرپل‌ذهاب برای برگزاری انتخابات سالم آماده است
سرپل‌ذهاب برای برگزاری انتخابات سالم آماده است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از