حالت تاریک
فرماندار جوانرود:

سفر استاندار به جوانرود برکات فراوانی داشت

سفر استاندار به جوانرود برکات فراوانی داشت

فرماندار جوانرود با اشاره به دستاوردهای سفر استاندار کرمانشاه گفت: سفر استاندار به این شهرستان برکات فراوانی داشت.


به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، نامدار حسینی صبح امروز سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جوانرود، اظهار داشت: در سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان جوانرود پنج میلیارد تومان به دو مدرسه کوثر و امام رضا(ع) اختصاص یافت.

فرماندار جوانرود افزود: دو مدرسه کوثر و امام رضا(ع) تا اول مهر در سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر استاندار کرمانشاه به این شهرستان، گفت: سفر استاندار کرمانشاه به‌ویژه در حوزه آموزش و پرورش خیرو برکت فراوانی به همراه داشت.


حسینی در ادامه بر اهمیت ترویج فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در سطح مدارس تاکید و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مدارس کم‌رنگ است بنابراین باید برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مدارس برگزار شود.

حل مشکل تعیین تکلیف املاک بلااستفاده آموزش و پرورش، احداث مدارس در مساکن مهر و ملی و برخی از روستاها، در اولویت قراردادن حل مشکلات زیر ساخت‌های آب، برق و گاز روستاهای بخش کلاشی، تجاری‌سازی برخی از مدارس و احداث پل هوایی در انتهای خیابان امام شافعی از دیگر مواردی بود که حسینی بر آن تاکید کرد.


املاک بلا استفاده آموزش و پرورش جوانرود تعیین تکلیف شود

مدیر آموزش وپرورش شهرستان جوانرود نیز با تقدیر از تعامل و همراهی مسئولان، گفت: از هفت مصوبه جلسه گذشته آموزش و پرورش شش مصوبه آن اجرایی شده است.

عثمان ولی‌زاده با یادآوری مسائل و مشکلات آموزش وپرورش جوانرود، خواستار تعیین تکلیف املاک بلا استفاده این نهاد، تعیین تکلیف مدرسه با نیازهای ویژه، تعیین تکلیف زمین‌های اهدایی  در روستاهای لاباغ، چشمه بلور، محمودآباد و تعیین تکلیف برخی از مدارس سطح شهر شد.

سفر استاندار به جوانرود برکات فراوانی داشت
سفر استاندار به جوانرود برکات فراوانی داشت

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از