حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

سپاه اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید

سپاه اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی بود، گفت: سپاه اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) ناشی از دید حکیمانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بود که برای حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب تشکیل شد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران در دفاع مقدس با بهره‌گیری از نیروهای مردمی در خط مقدم نبرد با دشمن بعثی حضور یافت و از استقلال کشورمان دفاع کرد و اجازه کم شدن ذره‌ای از خاک کشورمان را با همراهی سایر نیروهای مسلح نداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا تصریح کرد: سپاه با وجود اینکه نهادی نظامی است اما ماموریت‌های آن متناسب با زمان تغییر می‌کند و پس از جنگ در بازسازی مناطق جنگ‌زده و ایجاد و بازسازی زیرساخت‌های کشورمان در راستای کمک به کشور ورود پیدا کرد.

وی ادامه داد: پس از دفاع مقدس کارهای بسیار بزرگی در حوزه کشاورزی، سدسازی، پالایشگاه‌ها و... توسط سپاه انجام گرفت و در دوران تحریم‌های اقتصادی نیز توانست با حفاظت از محموله‌های اقتصادی کشورمان به خوبی از کشور دفاع کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: در سال‌های گذشته که شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلاتی را ایجاد کرد این نیروهای سپاه بودند که با حضور در میدان نسبت به ضدعفونی اماکن و خیابان‌ها اقدام و کمک‌های مؤمنانه را آغاز کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا بیان کرد: امروز سپاه در پاسخ به جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان عملیات وعده صادق را به انجام رساند که اقتدار نیروهای مسلح کشور را به رخ جهانیان کشید.

وی اضافه کرد: اگرچه کشورهای همسایه ما در ناامنی قرار دارند اما به لطف تلاش‌های نیروهای مسلح کشورمان و قدرت بازدارندگی ایجاد شده امنیت و آرامش در کشورمان برقرار است و دشمنان جرأت هیچ‌گونه اقدامی را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا تاکید کرد: امروز سپاه واژه افتخارآمیزی است که مردم کشورمان با احساس غرور آن را بیان می‌کنند و فرزندان آنها در این نهاد مقدس حضور دارند و با ایثار و فداکاری برای حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از