چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-05-25 20:26 - شماره خبر : 8989 0
رئیس پلیس راهور فراجا:

شرایط تردد در مرز خسروی مطلوب است

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مرز خسروی در استان کرمانشاه و در فاصله ۱۹۸ کیلومتری از مرکز استان به لحاظ زیرساخت‌ها و شرایط فراهم شده یکی از مرزهای بسیار مطلوب و مناسب است.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار سیدتیمور حسینی عصر امروز پنج‌شنبه در بازدید از مرز بین‌المللی خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع طبق آخرین آماری که از همه مرزهای شش‌گانه منتشر شده است تا امروز صبح نسبت به مدت مشابه در سال‌های گذشته ۱۶ درصد افزایش تردد زائران را شاهد بودیم. 

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه این افزایش تردد در مرز خسروی افزایش ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد، افزود: مرز خسروی در استان کرمانشاه و در فاصله ۱۹۸ کیلومتری از مرکز استان به لحاظ زیرساخت‌ها و شرایط فراهم شده یکی از مرزهای بسیار مطلوب و مناسب است.

وی گفت: هم‌وطنان عزیز می‌توانند به‌راحتی به این پایانه دسترسی داشته باشند و با سهولت از مرز تردد کنند، محوطه و زمینی بالغ بر ۲۷۰ هکتار برای پارک خودروها نیز در نظر گرفته شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در طی سال‌های اخیر در حوزه زیرساخت‌های راه‌های مواصلاتی منتهی به مرز، شاهد بازیابی و تغییر بسیار خوبی بوده‌ایم. 

وی گفت: توصیه می‌شود که هم‌وطنان عزیز متمرکز به یک مرز خاص نباشند و از همه امکانات و نزدیک‌ترین مرز به محل سکونت خود استفاده کنند.

حسینی بیان کرد: طی مدتی که مرز خسروی فعالیت خود را رسماً آغاز کرده است هر سال اقبال مردم برای تردد از این مرز بیشتر شده است، امیدواریم در نهایت با دقت نظر مردم شاهد یک توزیع منطقی تردد میان همه مرزهای کشور باشیم.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eroym
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار