حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
شهدا حافظ ارزش‌های اسلامی هستند
مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

شهدا حافظ ارزش‌های اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه شهدا برای پیروزی انقلاب جان خود را فدا کردند، گفت: شهدا حافظ ارزش‌های اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ خسرو شهیدی عصر امروز پنج‌شنبه در مراسم غبارروبی مزار شهدای استان کرمانشاه اظهار داشت: شهدا از مهم‌ترین و ارزشمندترین دارایی خود یعنی جان خود برای حفظ امنیت و آرامش ایران اسلامی گذشتند و اقتدار را برای این سرزمین به ارمغان آوردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: شهدا با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اجازه ندادند، ذره‌ای از خاک کشور عزیزمان توسط دشمن اشغال شود.

شهیدی تصریح کرد: شهدا برای حفظ اسلام و ارزش‌های الهی در میدان نبرد حاضر شدند و اگر جان‌فشانی، ایثار و فداکاری آن‌ها نبود، امروز امنیت و آرامش برقرار نبود.

وی خاطرنشان کرد: در اواخر مهرماه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار خواهد شد که همه مسئولان برای برگزاری هرچه بهتر آن در حال تلاش هستند تا بتوانیم یاد شهدای گران‌قدر را در جامعه حفظ کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تأکید کرد: مردم ایران اسلامی همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب هستند و برای اقتدار روزافزون آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از