حالت تاریک
امام جمعه قصرشیرین مطرح کرد:

شکست بارز رژیم صهیونیستی مقابل محور مقاومت

شکست بارز رژیم صهیونیستی مقابل محور مقاومت

امام جمعه قصرشیرین گفت: رژیم پلید صهیونیستی در برابر محور مقاومت شکست خورده، اتکا به آن برای تأمین امنیت معنا و مفهومی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: فلسطین مظلوم اما پیروز میدان جنگ اراده‌هاست و محور مقاومت راضی به کمتر از آزادی فلسطین از نهر تا بحر نیست و از بازگشت هر واجب از خاک فلسطین استقبال می‌کند. 

وی افزود: یکی از مهمترین برکات حماسه طوفان الاقصی اتحاد عرصه‌های مقاومت و پاسخگو کردن حامیان غربی رژیم صهیونیستی است ولی در طوفان الاقصی  محور مقاومت با حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه و هدف قرار دادن ناوهای جنگی آن در دریای سرخ به آن‌ها هشدار دادند که این رفتار جنایتکارانه برایشان هزینه‌هایی دارد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی ادامه داد: در حالی روز قدس را در پیش داریم که منطقه درگیر تغییرات گسترده است؛ آمریکایی که هر روز با یک تهدید، کشوری را وادار به تسلیم می‌کرد اکنون سیلی‌خور محور مقاومت در عراق سوریه دریای سرخ است. 

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: آمریکا و انگلیس با ورود مستقیم به دریای سرخ تلاش کردند که به رژیم پلید صهیونیستی سلاح و مهمات کمک کنند که کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی و خود آن‌ها از سوی انصارالله یمن مورد هدف موشک‌ها قرار گرفتند. 

این مقام مسئول گفت: باز شدن جبهه‌های متعدد علیه دشمن صهیونیستی امکانات نظامی این دشمن را پراکنده و دچار فرسایش کرده و از حجم و فشار بر غزه کاسته است. 

وی افزود: اکنون که این رژیم پلید صهیونیستی در برابر محور مقاومت شکست خورده، اتکا به آن برای تأمین امنیت معنا و مفهومی ندارد و محور مقاومت با ایجاد این شکل جدید از جنگ موفق شد که برتری نظامی رژیم صهیونیستی را خنثی کند و این یکی از بزرگترین تحولات منطقه به شمار می‌رود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی در پایان افزود: برای همگان روشن است که در این جنگ نامتقارن رژیم پلید صهیونیستی عمداً زیرساخت‌های غیرنظامی را هدف قرار داده است تا با افزایش رنج و عذاب غیرنظامیان، میزان بازدارندگی افزایش یابد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از