حالت تاریک

ضرورت تلاش برای امیدآفرینی در جامعه

ضرورت تلاش برای امیدآفرینی در جامعه

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز دشمن درصدد ایجاد ناامیدی است، بنابراین باید در این میدان برای ایجاد اعتماد و امید در میان مردم تلاش کنیم.

‍  به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد،  حجت‌الاسلام یوسف احمدی در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب که در روانسر برگزار شد، به نقش ایستادگی ملت ایران اسلامی در مقابل دشمنان اشاره کرد. وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود که ملت ایران در آن دوران در مقابل ابر جنایتکاران ایستاد و از آب، خاک، ناموس و هستی نظام دفاع کرد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با جریان انحرافی و شبهه‌افکنی در راستای دفاع مقدس، گفت: امروز دشمن درصدد ایجاد ناامیدی است، بنابراین باید در این میدان برای ایجاد اعتماد و امید در میان مردم تلاش کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش تاثیر گذار جوانان در هشت سال دفاع مقدس، اذعان کرد: ایران اسلامی با وجود گذشت چهار دهه از آغاز جنگ تحمیلی و با همه توطئه‌های دشمنان علیه مردم کشور، به رهبری رهبر معظم انقلاب و تلاش‌ مجاهدت‌ مردم به پیروزی‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی دست یافته‌ است.علت دشمنی دشمنان ایستادگی مردم بر ارزش‌ها است.

سرهنگ‌ کرمی نیز در این مراسم، اظهار داشت: رزمندگان قهرمان با دستان خالی اما با تکیه بر دین و برای یاری کردن مکتب اسلام  بر دشمنان پیروز شدند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر، علت دشمنی آمریکا و اروپا با ایران را ایستادگی مردم و مسئولان بر ارزش‌های دینی و انقلابی ذکر کرد که باید این روحیه بیش از گذشته در کشور جاری شود .در حاشیه این مراسم ضمن تجلیل از ۱۶ جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس با خانواده‌های شهید  عبدالله امیرخانی و شهید مولود کرمی دیدار شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از