حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه کارگری مطرح کرد:

ضرورت خنثی‌سازی تبلیغات سوء دشمنان با بصیرت‌افزایی

ضرورت خنثی‌سازی تبلیغات سوء دشمنان با بصیرت‌افزایی

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: لازم است با روشن‌گری و بصیرت‌افزایی در فضای مجازی و جبهه رسانه‌ای، تبلیغات سوء دشمنان را خنثی کنیم.

فریدون داوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب و تشکیل جمهوری اسلامی ایران، غربی‌ها با موج بوق‌های تبلیغاتی جمهوری اسلامی را به شدت مورد حمله قرار دادند، چرا که فهمیده بودند ایران اسلامی درصدد است جامعه‌ای بر اساس ارزش‌های اسلامی بسازد.

وی افزود: رسانه‌های وابسته به رژیم‌هایی که در آن‌ها از ابتدایی‌ترین رسوم نوگرایی سیاسی نوگرایی خبری نیست و چیزی به نام رسانه‌های غیر دولتی برایشان حکم افسانه دارد به کشوری که در آن به حکم اسلام، حکومتی مردمی روی کار آمده و مردم در حساس‌ترین مسائل آن حضور فعال دارند، نام مرتجع داده‌اند.

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: استکبار جهانی از دیر باز با هدف کنترل آشکار رسانه‌های گروهی جهان سازمان‌های بزرگ خبررسانی را در سراسر جهان بنیان نهاده است.

داوری ادامه داد: این بنیادها که چشمان پیدا و پنهان خویش را در سراسر جهان گسترش داده‌اند خوراک هزاران رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای را فراهم می‌کنند.

وی افزود: آسوشیتدپرس آمریکایی، یونایتدپرس آمریکایی، رویترز انگلیسی و برخی شبکه‌های فرانسوی هر یک با هزاران خبرنگار و مزدوران ناشناخته استکبار در جبهه‌ای به گستردگی زمین قرار دارند که با تلاش خستگی‌ناپذیر به کانالیزه کردن رسانه‌های گروهی در راستای تحقق اهداف استکبار می‌پردازند.

داوری خاطرنشان کرد: ارائه تفسیر و تحلیل‌های جهت‌دار، مخابره حوادثی که هرگز تحقق نیافته، گزارش نکردن حوادثی که با فزون‌خواهی سرمایه‌داران غرب سازگاری ندارد و همچنین بزرگ‌نمایی برخی از حوادث کوچک برای مخدوش ساختن چهره انقلابی بخشی از فعالیت این خبرگزاری‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند نقاط ضعف کشور را بزرگ نشان می‌دهند و نقاط قوت را سانسور می‌کنند، افزود: بر این اساس لازم است با روشن‌گری و بصیرت‌افزایی در فضای مجازی و جبهه رسانه‌ای، تبلیغات سوء دشمنان را خنثی کنیم.

مسئول بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: فعالیت در عرصه رسانه و مقابله با اقدامات و تبلیغات سوء دشمنان نیازمند آموزش است که باید همه ارگان‌ها و نهادها در این راستا تلاش کنند و اجازه ندهند اخباری که دلخواه آن‌ها است، در فضای رسانه‌ای و مجازی منعکس شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از