حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 07 آبان 1403
ضرورت همکاری کشاورزان جوانرودی در سرشماری کشاورزی
فرماندار جوانرود عنوان کرد:

ضرورت همکاری کشاورزان جوانرودی در سرشماری کشاورزی

فرماندار جوانرود با اشاره به اجرای طرح سرشماری کشاورزی در این شهرستان بر ضرورت همکاری کشاورزان و تمام دست‌اندرکاران تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نامدار حسینی صبح امروز شنبه در جریان بازدید از روند برگزاری دوره آموزشی مأموران سرشماری عمومی کشاورزی با تأکيد بر ضرورت همکاری در اجرای این مأموریت در شهرستان جوانرود اظهار داشت: سرشماری کشاورزی نقش تأثیرگذاری در توسعه منطقه پایدار دارد.

وی ادامه داد: پایه و اساس برنامه‌ریزی درست، اخبار و اطلاعات صحیح است و این کار مهم با سرشماری محقق خواهد شد.

فرماندار جوانرود تصریح کرد: سرشماری کشاورزی اطلاعات مهمی از جمله مشخصات کشاورزان، نوع فعالیت و میزان تولید محصولات را جمع‌آوری می‌کند و نتایج آن مبنای تصمیم‌‌گیری‌های آینده در بخش کشاورزی خواهد بود.

حسینی بر ضرورت همکاری مردم و دستگاهای مرتبط با طرح سرشماری کشاورزی تأکید کرد و یادآور شد: اعتماد مردم و همکاری آن‌ها با مأموران سرشماری، در دقت و صحت نتایج آمارگیری نقش مهمی خواهد داشت.

۱۲ آبان‌ماه آغاز سرشماری کشاورزی در جوانرود 

عادل قادری در ادامه این مراسم گفت: با توجه به اعلام سرشمار عمومی کشاورزی از طریق وزارت جهاد کشاورزی و هیأت دولت بنابر اعلام استان در شهرستان جوانرود کلاس‌های سرشماری را برگزار کردیم و شورای شهرستان به ریاست فرماندار و معاونین در حال برگزاری کلاس‌ها هستند.

وی ادامه داد: روز ۱۲ آبان‌ماه سرشماری آغاز خواهد شد که ان‌شاءالله با همکاری مردم، کشاورزان، دهیاران، بهره‌برداران و... ثبت آمار دقیق و کاملی از بخش کشاورزی داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی جوانرود افزود: انتظار داریم در این آمارگیری حداکثر تلاش و همکاری را داشته باشیم تا بودجه مناسبی برای شهرستان جوانرود در نظر گرفته شود و پیشرفت‌های خوبی در بخش کشاورزی شهرستان جوانرود‌ انجام شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از