حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
عملکرد ضعیف کرمانشاه در بازاریابی محصولات کشاورزی
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

عملکرد ضعیف کرمانشاه در بازاریابی محصولات کشاورزی

استاندار کرمانشاه گفت: در عین تولیدات خوبی که داریم در بازاریابی ضعیف هستیم، روغن درجه یک، عسل و زعفران تولید می‌شوند حتی در تولید نخود رتبه برتر کشور را داریم، اما در بازارها شناخته شده نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز جمعه در جشنواره بادام و عسل منطقه بیلوار، اظهار داشت: استان کرمانشاه در مناطق مختلف ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی دارد، به‌ویژه در مجموعه فرصت‌های کشاورزی، باغداری، دامداری متاسفانه بسیاری از این فرصت‌ها و تولیدات حتی برای مردم خود استان شناخته شده نیستند. 

استاندار کرمانشاه اذعان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها در استان هم قدردانی و تشکر از تولیدکنندگان است، هم معرفی این محصولات به مردم استان و سایر استان‌ها، منطقه پربرکت بیلوار یکی از مناطق زیبا و از قطب‌های تولید عسل در استان کرمانشاه است. 

وی افزود: در استان کرمانشاه در حال حاضر چیزی حدود ۷ هزار تن تولید عسل داریم که تولیدی گران‌سنگ و ارزشمندی است و هدف این است که کشاورزان، دامداران، زنبورداران و تولیدکنندگان ارزش کار خود را بهتر ببینند، بدانند و بتوانند خوب محصولات خود را معرفی کنند. 

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: جشنواره‌های مختلفی در استان شروع شده و ادامه دارد و در این میان در هر منطقه تولیدات اصلی یا یکی از تولیدات اصلی را پررنگ‌تر معرفی می‌کنند. 

صحرایی بیان داشت: در عین تولیدات خوبی که داریم در بازاریابی ضعیف هستیم، روغن درجه یک، عسل و زعفران تولید می‌شوند حتی در تولید نخود رتبه برتر کشور را داریم، اما در بازارها شناخته شده نیستند. 

وی در پایان گفت: باید توضیحات و توجیهات برای تولیدکنندگان انجام شود و سازمان‌های مرتبط فعال‌تر شوند، تلاش این است که این موارد پررنگ‌تر دنبال شوند، تا تولیدات استان از غربت و ناشناسی بیرون بیایند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از