حالت تاریک
امام جمعه ثلاث:

رژیم صهیونیستی در هر دوره به‌دنبال مظلوم‌نمایی است

رژیم صهیونیستی در هر دوره به‌دنبال مظلوم‌نمایی است

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: بیش از هفت دهه این رژیم به مسلمانان حمله می‌کند و در هر دوره به‌دنبال مظلوم‌نمایی بوده در حالی که سالیان متمادی خود ظالم و جنایتکار است.

 ماموستا ملا احمد شیخی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی بر ملت مظلوم فلسطین، اظهار داشت: ما به نوبه خود به‌عنوان مسلمان، نه تنها حمله روزهای اخیر بلکه حمله 75 ساله رژیم صهیونیستی بر مسلمانان را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این رژیم 75 سال است به  ناحق غزه، فلسطین و قدس را غصب کرده است و با حداقل جمعیت، اکنون خود را به میزان متوسط جمعیت رسانده و به تصرف شهرهای بیشتری اقدام کرده است.

ماموستا شیخی ادامه داد: همواره این رژیم به بیرون راندن مسلمانان از این شهرها و مناطق اقدام کرده که این از لحاظ بین‌المللی، اجتماعی و انسانی محکوم است .

وی تصریح کرد: این رژیم نه‌تنها امروز به بمباران بیمارستان اقدام می‌کند و سبب شهید شدن مسلمانان می‌شود، بلکه از همان زمان حضرت موسی(ع) تاکنون بر بشریت و انسانیت ظلم و ستم کرده است.

ماموستا شیخی گفت: این رژیم خود را برتر از دیگران می‌داند درحالی که شکست‌ناپذیر نیست هرچند که استعمار جهانی، آمریکا و فرانسه پشتیبان آن است.

وی ادامه داد: متاسفانه سازمان بین‌الملل با این مسئله به صورت کج‌دار و بیمار برخورد می‌کند و با این اوصاف جنگ مسلمانان، با استکبار و استعمار جهانی است برهمین اساس دشمن به‌دنبال تضعیف مسلمانان است.

امام جمعه ثلاث باباجانی با بیان اینکه این عملیات حماس در واقع بهانه‌ای برای رژیم صهیونیستی بود، گفت: بیش از هفت دهه این رژیم به مسلمانان حمله می‌کند و در هر دوره به‌دنبال مظلوم‌نمایی بوده در حالی که سالیان متمادی خود ظالم و جنایتکار است .

ماموستا شیخی با اشاره به اینکه در هر دیدگاهی این جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، افزود: قطع رابطه مسلمانان و دولتمردان با رژیم صهیونیستی حداقل کاری است که در برابر آنها باید انجام شود چرا که اهرم فشار تحریم اقتصادی و سیاسی بدست دولت‌های عرب و مسلمانان است .

وی با بیان اینکه تعطیل کردن سفارت خانه این رژیم در کشورها می‌تواند تحریم سیاسی برای آنها باشد، گفت: کشور ترکیه عملا حمایتی از مردم مظلوم فلسطین ندارد.

ماموستا شیخی خاطرنشان کرد: دولت‌های مسلمان باید به میدان بیایند و به تحریم سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی اقدام کنند و گرنه برخوردهای کج‌دار و بیمار دولت‌های مسلمان سبب استمرار  جنایات رژیم صهیونیستی می‌شود .

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب قاطعانه حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کرده است و در این میان اگر همه کشورهای مسلمان و عرب با هم متحد باشند، رژیم صهیونیستی  دست به چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای نمی‌زند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از