حالت تاریک
به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی؛

فرماندار جوانرود پیام تبریکی را صادر کرد

فرماندار جوانرود پیام تبریکی را صادر کرد

نامدار حسینی فرماندارجوانرود در پیامی هفته گرامیداشت کتاب و کتاب‌خوانی را به دست‌اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، نامدار حسینی فرماندارجوانرود در پیامی هفته گرامیداشت کتاب و کتاب‌خوانی را به دست‌اندرکاران این عرصه تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
کتاب‌خوانی راهی برای دست‌یابی به دانایی و توانایی است که به آدمی در فهم و درک درست، یاری می‌رساند و کلید گذر از محدودیت‌ها و جهالت‌ها و ورود به دنیای گسترده است.  
 
با ترویج و گسترش کتاب و کتاب‌خوانی می‌توان علاوه بر دست‌یابی به دستاوردهای نوین بشری در زمینه دانش و فرهنگ و پیشینه اندیشه‌ها، عقاید و تجلیات فکری و خلاق بزرگان فکر و اندیشه به سفارش‌ها و توصیه‌های دینی و اسلامی که در آنها کتاب و کتاب‌خوانی جایگاه بالا دارد، عمل کرد.
 
کتاب ارزشمندترین آفریده  بشر، پدیده‌ای باشکوه و ارزش و عنصری رشدآفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است که نقطه آغاز رسالت و دعوت اسلامی پیامبر(ص) خوبی‌ها نیز بر مبنای آن شکل گرفته است.   
 
بنابراین مطالعه و کتاب‌خوانی ابزار اصلی افزایش سطح آگاهی و دانش همگان است و در سایه کتاب‌خوانی پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی جامعه میسرتر می‌شود.  
اینجانب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی  کتاب‌داران و فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، تلاش تمامی افرادی که به هر نحوی در مسیر روشن ارتقا فرهنگ مطالعه و نشر و ترویج کتاب‌خوانی گام بر می‌دارند ارج نهاده و هفته‌ی کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار را به همه صاحبان قلم، نویسندگان، اندیشمندان، دست‌اندرکاران و تلاشگران چاپ و نشر کتاب، کتاب‌خوانان و کتاب‌دوستان و مردم فرهیخته  شهرستان جوانرود تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز‌افزون فعالان این عرصه مهم را در ترویج علم و فرهنگ از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 
نامدار حسینی فرماندار شهرستان جوانرود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از