حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

انقلاب اسلامی حافظ فرهنگ و هنر ایران است

انقلاب اسلامی حافظ فرهنگ و هنر ایران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی بود و توانست تاریخ، فرهنگ و هنر این سرزمین را حفظ کند زیرا نگاه‌های غربی درپی آن بود که فرهنگ و هنر این سرزمین را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ پوریا جلالی صبح امروز یکشنبه در آئین بزرگداشت حکیم نظامی شاعر قرن ششم هجری که در پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با حضور اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری را در راستای بزرگداشت مفاخر فرهنگ و هنر سرزمین‌مان داشته باشیم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که مفاخر فرهنگی و هنری بسیاری دارد که آرزوی هر کشوری داشتن یکی از این مفاخر است. 

جلالی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی بود و توانست تاریخ، فرهنگ و هنر این سرزمین را حفظ کند زیرا نگاه‌های غربی درپی آن بود که فرهنگ و هنر این سرزمین را تحت تأثیر قرار دهد. 

وی ادامه داد: امروز فرهنگ و هنر این سرزمین حفظ شده و برای بزرگداشت مفاخر این سرزمین نیز تلاش و کوشش می‌شود اما در کشورهای همسایه فرهنگ و آداب و رسوم آن‌ها کمرنگ شده و زبان و فرهنگ آنان تغییر پیدا کرده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان رهبر جامعه اسلامی تاکید ویژه‌ای به موضوع فرهنگ و هنر ایران دارند و حوزه کتاب و ادبیات و… را رصد می‌کنند و قبل از انقلاب نیز عضو انجمن ادبی خراسان بوده‌اند. 

جلالی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه پرهیز از اقدامات جزیره‌ای است و از تمام دستگاه‌ها برای کمک و همراهی به حوزه فرهنگ دعوت می‌کنیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از