حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
فضاسازی کنگره ملی شهدای کرمانشاه آغاز شد
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه:

فضاسازی کنگره ملی شهدای کرمانشاه آغاز شد

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا در اواخر این ماه، از آغاز اقدامات لازم برای فضاسازی شهر برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای کرمانشاه خبر داد.

ایمان درخشی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در اواخر مهرماه فضاسازی شهر کرمانشاه متناسب با این رویداد بزرگ فرهنگی خواهد بود که مقدمات آن فراهم شده است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: بر اساس جلسات هم‌اندیشی صورت گرفته در کمیته‌های تخصصی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه طرح‌ها و نظرات پیشنهادی جمع‌آوری و در پایان پوسترهای نهایی پس از تأیید برای چاپ ارسال شده است.

درخشی با بیان اینکه کرمانشاه رنگ و بوی شهدا خواهد گرفت، تصریح کرد: برای ایام برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه از تمام ظرفیت فضای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهری استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه نسبت به اهتزاز پرچم کنگره ملی شهدا در پارک شیرین و نصب پلاک افتخار بر درب منازل خانواده معظم شهدا در زمان برگزاری این کنگره اقدام می‌کند که زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه بیان کرد: همچنین پویش «قهرمان‌ات کیست؟» با هدف بزرگداشت مقام شهدا در مدارس و فضای مجازی برگزار شد که آثار ارسالی در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

درخشی با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا یکی از برنامه‌های اصلی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه است، افزود: از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، از جمله شهدای پهلوانی، زورخانه‌ای و کشتی‌گیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از