حالت تاریک

فعالیت‌های بسیج در راستای گام دوم انقلاب است

فعالیت‌های بسیج در راستای گام دوم انقلاب است

فرمانده پایگاه شهیده فوزیه شیردل بخش مرکزی کرمانشاه گفت: فعالیت‌های پایگاه بسیج در راستای گام دوم انقلاب است.

زهره ولایتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: شغل اصلی من خانه‌داری است و در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و جهادی فعالیت دارم.

 

فرمانده پایگاه شهیده فوزیه شیردل بخش مرکزی کرمانشاه افزود: سال گذشته در نمایشگاه پایگاه اسوه سپاه ناحیه کرمانشاه غرفه‌ای که ارائه شد در رابطه با کار فرهنگی اجتماعی برای تعدادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ارتقاء تحصیلی بود.

 

وی گفت: در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی یک کارگاه خیاطی ایجاد شد که تعداد ۱۲۰ نفر از خانم‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست در آن مشغول شده‌اند.

 

ولایتی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های خانگی قالیبافی، ترشیجات، چرم‌دوزی و صنایع‌دستی، خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها با رای هیئت داوران حائز رتبه برتر شد.

 

وی گفت: در کرمانشاه میان بیش از ۱۷۰ غرفه خواهر و همچنین در مرحله استانی نیز در بین بیش‌از ۲۰ غرفه توانستیم مقام برتر کسب کنیم.

 

ولایتی ادامه داد: همچنین در رقابت‌های کشوری که طی دوازده روز در سازمان بسیج مستضعفین تهران برگزار شد به عنوان پایگاه برتر معرفی شدیم که جوایز آن تشویقی تعدادی از اعضای فعال پایگاه به زیارت مشهد مقدس و ۵میلیون تومان تشویقی پایگاه و ۵۰ میلیون تومان وام تشویقی برای صندوق قرض الحسنه پایگاه واریز شد.

 

ولایتی خاطرنشان کرد: مبلغ جایزه را به صورت وام در بین اعضا تقسیم کردیم و تعداد ۴۲ نفر از اعضای پایگاه به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

 

وی افزود: هدف از فعالیت و اقدام این کار باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه بحث اقتصاد مقاومتی و همچنین در راستای گام دوم انقلاب بوده است.

 

ولایتی در پایان از همکاری و مساعد بسیج سازندگی تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از