حالت تاریک
معاون عمرانی فرمانداری اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

لزوم آمادگی مداوم ستاد مدیریت بحران

لزوم آمادگی مداوم ستاد مدیریت بحران

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ستاد مدیریت بحران هر لحظه باید آماده باشد.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ عصر امروز جلسه ستاد مدیریت بحران با موضوع مانور پیش فرض زلزله 7 ریشتری در سالن شهدای «مرصاد» فرمانداری اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

 

 مهدی پرویزی در این جلسه اظهار داشت: بلایای طبیعی خبر نمی‌کند و این مدیران هستند که باید هر لحظه در آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه را داشته باشند.


معاون عمرانی فرمانداری اسلام آبادغرب با اشاره به زلزله سال 96 در غرب کشور گفت: تجربه زلزله سرپل‌ذهاب نشان داد که امداد‌رسانی به موقع، بکارگیری تجهیزات و نیروی انسانی و بهره‌مندی از مشارکت به هنگام مردم تا چه اندازه از خسارات جانی و مالی جلوگیری کرد.

 

وی افزود: امروز هم ما در این جلسه تأکید می‌کنیم که حادثه خبر نمی‌کند و مدیران باید آمادگی بحران را داشته باشند و برای رسیدن به این آمادگی باید بطور مداوم رزمایش‌های پیش فرض زلزله و بلایای طبیعی برگزار شود.

 

 پرویزی عنوان کرد: تمرین مقابله با بلایای طبیعی باعث رسیدن به آمادگی لازم جهت مقابله با چنین رخدادها و حوادثی خواهد شد.

 

علی‌اکبر افشاری‌نیا؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام‌آبادغرب در این جلسه با اعلام آمادگی تیم‌های داوطلبان این جمعیت گفت: آموزش‌های مداوم داوطلبان و رزمایش‌های پیش فرض بلایای طبیعی و حوادث جزو برنامه‌های همیشگی این جمعیت است.


گفتنی است در این جلسه مدیران، کارشناسان، بخشداران مرکزی و حمیل و دیگر اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان آمادگی امکانات و تجهیزات خود را در هنگام وقوع زلزله و سایر بلایای طبیعی تشریح و نیازمندی‌ها و راهکار‌های خود را درخصوص بهبود کیفیت خدمت‌رسانی عنوان کردند.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از