حالت تاریک

محرومیت‌زدایی و جهادتبیین مهم‌ترین فعالیت‌های پایگاه شهید ادبیان

محرومیت‌زدایی و جهادتبیین مهم‌ترین فعالیت‌های پایگاه شهید ادبیان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حسین ادبیان کرمانشاه گفت: راه‌اندازی کارگاه‌های تخصصی، محرومیت‌زدایی و جهادتبیین را از مهم‌ترین فعالیت‌های پایگاه شهید ادبیان عنوان کرد.

محسن گلچهر در گفتگو  با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: اهم فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج به‌علاوه فعالیت‌های دفاعی و سایر معاونت‌ها تمرکز بر محرومیت‌زدایی و تولید و اشتغال‌آفرینی باتوجه به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری و نیاز جامعه  هدف است.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حسین ادبیان افزود: راه‌اندازی کارگاه‌های تخصصی و راه‌اندازی مشاغل خرد خانگی با اولویت زنان خودپرست و آسیب‌پذیر بوده که با عنایت به خداوند متعال ۱۹۰ شغل پایدار ایجاد کردیم.

 

وی با بیان اینکه در دل پایگاه شهید سرلشکر حسین ادبیان یک قرارگاه محرومیت‌زدایی و مرکز نیکوکاری شکل گرفته سال‌ها در عرصه جهادی که به‌مدت دوسال به صورت تخصصی در محلات حاشیه‌نشین آقاجان، صادقیه، نوکان و.. فعالیت می‌کند که خداراشکر با توجه به استفاده از اتاق رصد و پایش و برنامه‌ریزی و اطلاعات دقیق به دستاوردهای مهم و قابل توجهی در محله جامعه هدف دست پیدا کرده است.

 

گلچهر، برگزاری حلقه‌های صالحین با رویکردهای مختلف مانند آموزش قرائت قرآن، بیان احادیث، بیان سیره شهدا و احکام و یا برنامه‌هایی مانند پاسخگویی به شبهات، فعالیت در فضای مجازی، مباحث علمی، جلسات مشاوره تخصصی و شغلی و ... را از دیگر برنامه‌های این پایگاه بسیج عنوان کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی یکی از نهادهایی که می تواند اثرگذاری بسیاری در سطح منطقه خود داشته باشد مساجد هستند که بازوی پرتوان پایگاه‌های بسیج هستند و می‌توانند در این عرصه قدم‌های بسیار خوبی بردارد.

 

فرمانده پایگاه شهید حسین ادبیان خاطرنشان کرد: حضور در فضای مجازی هم فرصتی است که این پایگاه از آن غفلت نکرده است و با موضوع جهاد تبیین که از تاکیدات ویژه امام خامنه‌ای است که اکنون فعالیت‌های متنوعی از جمله تولید و انتشار محتوا و برگزاری مسابقات را در محور کاری خود دارند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از