حالت تاریک

مردم توسط شرکت‌های خصولتی به گروگان گرفته شده‌اند

مردم توسط شرکت‌های خصولتی به گروگان گرفته شده‌اند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و اقتصاد مردمی توسط شرکت‌های خصولتی به گروگان گرفته شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، محمد رشیدی  شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه، اظهار داشت: ما امیدواریم که انقلابی بودن دولت از وزارتخانه متبوع شما مشخص شود.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و اقتصاد مردمی توسط شرکت‌های خصولتی  به گروگان گرفته شده‌اند.

رشیدی خاطرنشان کرد: بسیاری از این شرکت‌ها از وزارتخانه‌های مختلف و از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوز گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه از مدت‌ها پیش مقام معظم رهبری نیز بر واگذاری این شرکت‌ها تاکید داشته‌اند، افزود: باید به واگذاری این شرکت‌ها در دولت و مجلس رسیدگی و مدیریت آن‌ها به دست مردم سپرده شود.

رشیدی گفت: اکثر این شرکت‌های رانتی با حقوق‌های نجومی اداره می‌شوند که باید آزاد شده و به دست مردم سپرده شوند.

وی تصریح کرد: گلایه دیگر من از دولت کنونی در خصوص‌عدم توجه به تبصره ۱۸ است که در سال ۱۴۰۱ تصویب شد. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری بر بحث تولید و اشتغال حتی در خصوص تبصره ۱۸ بودجه هم تاکیداتی داشتند اما متاسفانه نشانی از اجرای این تبصره نمی‌بینیم و به فراموشی سپرده شده است.

رشیدی اذعان کرد: اگر شاهد اندکی پیشرفت در بحث اشتغال در استان کرمانشاه بوده‌ایم این به همت همکاری و تعاون تمامی دستگاه‌ها و مسئولان استانی بوده است و در این راستا امیدواریم غیبت تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ و پس از آن جبران شود.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت چند پله‌ای در اشتغال استان اگرچه خوب است اما درمان اساسی برای این موضوع در استان نیست.

وی افزود: استان کرمانشاه مملو از ظرفیت‌ها و گنج‌های گوناگون است و سال‌های متمادی رنج بار جنگ و آثار آن را بر دوش کشیده است.

رشیدی خاطرنشان کرد: عقب‌افتادگی استان کرمانشاه نسبت به سایر استان‌ها کاملاً مشهود است ما امیدواریم اکنون که شما در استان ما حضور یافته‌اید سفر شما آثار و نتایج پرباری برای استان ما در بر داشته باشد و این سفر بدون نتیجه به پایان نرسد.

وی با اشاره به اینکه چندان راغب به شرکت در این جلسات نیستم، عنوان کرد: از این دست جلسات در استان ما بسیار برگزار شده است، گفتیم، نشستیم و برخاستیم و  نتیجه چشم‌گیری از آن‌ها نگرفتیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از