حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

ثبات انقلاب اسلامی ایران را مدیون شهدا هستیم

ثبات انقلاب اسلامی ایران را مدیون شهدا هستیم

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ثبات انقلاب اسلامی ایران را مدیون جانفشانی‌ها و ایثار شهدای انقلاب‌اسلامی و خون ریخته آن‌ها هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صدرالله بابلی صبح امروز دوشنبه در مراسم غبارروبی مزار شهدای روستای سرباغ گلین در سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: تجلیل از مقام‌شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس که با گذشت از مال و دارایی‌های خود، جان‌فشانی و رشادت‌های خود مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچک‌ترین وظایف ماست.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: ثبات انقلاب اسلامی ایران را مدیون جانفشانی‌ها و ایثار شهدای انقلاب‌اسلامی و خون ریخته آن‌ها هستیم که همه ما باید قدر این شهدا را بدانیم و راه آنان را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امروزه باید یادآور رشادت‌های شهدا برای نسل‌های جوان ممکلت باشیم تا نسل‌های با روحیه همچون شهدا تربیت کرده و آرمان‌های اسلام را زنده نگه دارند و به صاحبش حضرت ولیعصر (عج) برسانند.

بابلی بیان داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی، علمی و… به پیشرفت‌هایی رسیده که دشمن از آن هراس دارد بر همین اساس درصدد کم‌رنگ جلوه‌دادن این قدرت‌ها است و ما باید با کمک خانواده‌های شهدا در این جنگ ترکیبی با وحدت و یکپارچگی بایستیم و راه شهدا زنده نگه داریم.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: غباروبی مزار شهدا، تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های شهداست که به ما مسئولان قوت می‌بخشد که در انجام خدمت خالصانه به مردم پایدار باشیم و برای ادامه این طلوع فجر در انقلاب‌اسلامی تلاش کنیم.

در پایان شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه و تقدیم شاخه‌های گل نثار روح شهدا، یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب‌اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از