حالت تاریک
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه مطرح کرد:

مسافران مراقب لغزندگی جاده‌‌های کرمانشاه باشند

مسافران مراقب لغزندگی جاده‌‌های کرمانشاه باشند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در سطح محورهای مواصلاتی استان بارش باران به صورت پراکنده است و جاده‌ها لغزنده هستند لذا مسافران گرامی در ایام نوروز، باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در حال حاضر در سطح محورهای مواصلاتی استان بارش باران به صورت پراکنده است و جاده‌ها لغزنده هستند لذا مسافران گرامی در ایام نوروز، باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه عنوان کرد: اکیدا توصیه می‌کنیم که رانندگان محترم از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد پرهیز کنند و با سرعت‌ غیر مجاز رانندگی نکنند.

زارع از برپایی ایستگاه‌های اقامتی خبر داد و گفت: خستگی و خواب‌آلودگی عامل اصلی حوادث رانندگی در این ایام است، لذا ایستگاه‌های موقتی برای مسافران در نظر گرفته شده که استراحت کوتاهی داشته باشند که بر این عامل مرگ‌بار غلبه کنند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه تأکید کرد: رعایت فواصل طولی و استفاده از کمربند ایمنی بسیار مهم است که موجب مراقب از راننده و سرنشینان خواهد شد.

زارع خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی در اختیار عموم مردم قرار دارد که از این طریق می‌توانند از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه در پایان افزود: بحمدالله با همکاری و همراهی خوب مردم، خوشبختانه مورد خاصی برای حوادث جاده‌ای اعلام نشده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از