حالت تاریک
امام‌جمعه کرمانشاه مطرح کرد:

مسجد؛ امن‌ترین مکان برای حفظ دین

مسجد؛ امن‌ترین مکان برای حفظ دین

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مسجد به عنوان خانه امن، برای حفاظت ایمان از گزند شیاطین است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه؛ حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه شامگاه یک‌شنبه 1 بهمن‌ماه با حضور در مسجد قمربنی‌هاشم(ع) شهر کرمانشاه ضمن شکرگزاری از خداوند متعال بابت حضور جوانان در مسجد، با تبریک ولادت حضرت جوادالائمه و حضرت اظهار کرد: مسجد خانه خدا و محل عبادت است و هنگامی‌که جوانی در پیشگاه خداوند متعال به عبادت می‌ایستد، خداوند منان به فرشتگانش مباهات می‌کند.

وی افزود: ما باید ایمانمان را از گزند شیاطین و نفس اماره حفظ کنیم؛ بنابراین انسان نیاز به خانه‌ای امن دارد و مسجد امن‌ترین مکان برای حفظ ایمان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه بابیان این‌که انسان، باایمان، عمل صالح، فضیلت‌های اخلاقی و با تلاش و مجاهدتش می‌تواند خود را به مقام قرب الهی برساند، تصریح کرد: دلیل اهمیت وبرتری انسان بر سایر مخلوقات همین اعمالش هست. یکی از گروه‌هایی که خود را به مقام قرب الهی می‌رسانند، شهدا هستند. پس همه‌چیز وابسته به ایمان، فضیلت‌های اخلاقی نیکو و عمل صالح است و جمع همه این صفات می‌شود صراط مستقیم که نهایتش رضایت پروردگار است.
وی با مروری بر لزوم حراست از میراث ماندگار شهدا ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه‌ای که امروز بر عهده همه ما هست این است که میراث شهدا را حفظ کنیم و بدانیم اگر امروز شهدا بودند در تمامی صحنه‌هایی که مربوط به انقلاب و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حضور پیدا می‌کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات خاطرنشان کرد: آنچه در پیش رو داریم انتخاباتی است که دشمن به‌شدت در خصوص تضعیف آن مشغول تبلیغ است تا جامعه ما، به‌خصوص جوانان ما را دلسرد و ناامید کند.

امام‌جمعه کرمانشاه با یادآوری اهمیت و برکت صبر و استقامت، عنوان کرد: خداوند متعال به پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمود: «ای پیامبر اگر می‌خواهی موفق شوی باید هم خودت استقامت کنی و هم کسانی که همراه تو هستند» و امروز می‌بینیم که جبهه مقاومت با استقامت خود در حال پیروزی بر دشمنانی مثل آمریکا و استکبار جهانی است. این همان راهی است که شهید حاج قاسم سلیمانی (اعلی‌الله‌مقامه) و سایر شهدای عزیز برای ما ترسیم کردند و به فضل الهی طولی نخواهد کشید که پیروزی اسلام بر کفر جهانی را در همه صحنه‌ها جشن بگیریم و نسل زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از