حالت تاریک
نماینده مردم کرمانشاه مطرح کرد:

مسکوت‌ماندن 2 ساله قانون توزیع کالا برگ الکترونیکی

مسکوت‌ماندن 2 ساله قانون توزیع کالا برگ الکترونیکی

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت به دنبال ایجاد زیرساخت برای اجرای قانون توزیع کالابرگ الکترونیکی نبود و این طرح از سال 1401 تاکنون مسکوت مانده است.

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، با بیان اینکه امروزه یکی از مشکلات جدی مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی است، اظهار داشت: نه تنها در کرمانشاه بلکه در تمام کشور به دلیل تورم موجود در بازار و عدم تناسب درآمدها مشکلات اقتصادی برای مردم به وجود آمده است.

وی افزود: حقوق‌ها همسان با تورم پیش نمی‌رود و سفره مردم کوچکتر از قبل شده است که برای حل آن پیشنهاد برخی از نمایندگان مردم در مجلس در دو سال گذشته اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی بوده است که حداقل سفره معیشتی مردم حفظ شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت به دنبال ایجاد زیرساخت برای اجرای قانون توزیع کالابرگ الکترونیکی نبود در حالی‌که این طرح در بودجه سال ۱۴۰۱ دیده شد ولی تاکنون مسکوت مانده است.

رشیدی با بیان اینکه اخیراً دولت فعالیت‌هایی در این زمینه انجام داده است، خاطرنشان کرد: حاکمیت دولت و مجلس وظیفه دارند که حداقل سفره معیشتی مردم را حفظ کنند تا خدایی نکرده موجبات نارضایتی و ایجاد مشکلات برای خانوارها فراهم نشود.

وی اذعان داشت: قانون مجلس در این ارتباط به دولت ابلاغ شده است ولی تا به حال شاهد اجرای آن نبوده‌ایم امیدواریم در اسرع وقت حداقل سفره معیشتی مردم در دستور کار دولت قرار بگیرد و کالاهای لازم و اساسی سفره خانوار با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم در شرایط تورمی حاضر و با درآمدهایی که دارند با مشکلات کمتری مواجه شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از