حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه دالاهو مطرح کرد:

مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت ملی

مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت ملی

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو مشارکت مردم در انتخابات را از لوازم بنیادی حفظ و ارتقا نظام اسلامی و ضامن امنیت ملی کشور دانست.

 مسلم قاسمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از واژه‌های پر بسامد است، اظهار داشت: جهاد تبیین در آثار تحلیل‌گران فرمایشات مقام معظم رهبری به یک کلیدواژه پر تکرار تبدیل شده است. 

وی افزود: جهاد تنها شکل نظامی ندارد و هر نوع مبارزه و پیکار، خواه نظامی، اقتصادی، سیاسی و تبیینی را در بر می‌گیرد، در واقع «جهاد تبیین» یک فریضه است.

 قاسمی اذعان داشت: جهاد تبیین برای دفع ایراد و اشکال از ساحت معارف اسلامی، به ویژه «احادیث» و برای حفظ دین از طعن مخالفان و معاندان از اهمیت و ضرورت به سزایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: جهاد تبیین باید بر اساس نظام ارزشی مبتنی بر انقلاب اسلامی و تصمیم‌گیری‌های بایسته و به موقع و انگیزه‌های الهی باشد تا در پیشبرد و تثبیت دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش خود را ایفا کند

فرمانده سپاه دالاهو انتخابات را مظهر دموکراسی در هر کشوری دانست و خاطرنشان کرد: میزان حضور مردم در انتخابات یک کشور یکی از مسائل مهم در عرصه بین‌المللی است و از جنبه‌های مختلف اهمیت دارد.

 قاسمی تأثیر مشارکت بر نتیجه انتخابات را یکی از عوامل مؤثر بر مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد و گفت: مردم مشارکت خود را در انتخابات بر نتیجه آن مؤثر ارزیابی کنند.

وی افزود: مهمترین دلایل مشارکت در انتخابات ادای وظیفه ملی و مذهبی، سهیم بودن در سرنوشت کشور، مهم بودن انتخاب ریاست جمهوری و مؤثر بودن رأی در انتخاب رئیس جمهور است.

قاسمی گفت: مشارکت مردم در انتخابات از لوازم بنیادی حفظ و ارتقا نظام اسلامی است که عوامل زیادی بر آن مؤثر است، شناخت و تبیین این عوامل موجب افزایش حضور حداکثری مردم در انتخابات شده و ضامن امنیت ملی کشور است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از