حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

منزل ۴۰ نیازمند در سنقروکلیایی مرمت شد

منزل ۴۰ نیازمند در سنقروکلیایی مرمت شد

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار مختلف منزل ۴۰ نیازمند در این شهرستان مرمت شد.

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با بیان اینکه رسالت بسیج خدمت بدون منت است، اظهار داشت: ما در بهارِ جهاد در راه خدا قرار داریم و بسیج در این عرصه بزرگ جهاد کبیر نقش قاطع و منحصر به فرد و بی‌نظیری ایفا می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با اشاره به اینکه مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی و محرومیت‌زدایی از اصول بسیج است، تصریح کرد: این چارچوب برای بسیج در گام دوم انقلاب نیز تعریف شده است.

 

وی با توصیف اینکه جهاد همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار مختلف، سپاه و بسیج سپاه شهرستان سنقروکلیایی در اقدامی ارزشمند ایزوگام منازل افراد نیازمند را در دستور کار خود قرار داده است.

 

سرهنگ یاری تصریح کرد: بسیج در راستای رفع نیازهای مردم در حد توان از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت به مردم کوتاهی نخواهد کرد.

 

فرمانده سپاه شهرستان سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون توسط بسیجیان سپاه ناحیه سنقر در قالب گروه‌های جهادی ۴۰ منزل نیازمند در سطح شهرستان ایزوگام و مرمت شد.

منزل ۴۰ نیازمند در سنقروکلیایی مرمت شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از