پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-28 07:39 - شماره خبر : 10080 0
رئیس مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد:

موج جدید بارش‌های پائیزی از روز جمعه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز جمعه (۳۰ شهریورماه) موج جدید بارش‌ها وارد کشور می‌شود، گفت: امروز (چهارشنبه، ۲۸شهریورماه) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان‌شمالی و ارتفاعات البرز و فردا (پنج‌شنبه، ۲۹ شهریورماه) در شمال آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در ادامه تأکید کرد: روز جمعه در شمال‌غرب و گیلان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد و روز شنبه (۳۱ شهریورماه) در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی؛ امروز و فردا در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، روزهای جمعه و شنبه در غرب و برخی مناطق شمال‌غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. 

مقام مسئول سازمان هواشناسی تاکید کرد: روز جمعه (۳۰ شهریورماه) با ورود سامانه بارشی به شمال‌غرب در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس در غرب کشور همچنین در ارتفاعات البرزغربی و غرب گیلان ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه‌ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۱۹ و ۲۹ و فردا (۲۹ شهریورماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، اواسط روز بارش خفیف باران، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۲۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. 

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Nj32X
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار