حالت تاریک

نامزدی مهدی غضنفری در انتخابات ریاست‌جمهوری قطعی شد

نامزدی مهدی غضنفری در انتخابات ریاست‌جمهوری قطعی شد

رئیس صندوق توسعه ملی از آخرین بررسی‌ها در مورد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در این صورت به عنوان نامزد مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مهدی غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی از ورود به صحنه انتخابات دوره چهارهم ریاست جمهوری خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهاد برخی از فعالان سیاسی، دوستان و همکاران سابق من در حال بررسی شرایط و رصد وضعیت هستم. 

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به علت این تصمیم و اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تغییرات اساسی در شیوه‌ها و روش‌های حکمرانی به منظور رونق اقتصادی، بهبود رفاه عمومی، ارتقای عزت ملی و پیروزی در رقابت‌های اقتصادی منطقه‌ای و ملی از مهمترین علت‌های حضورم به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری است. 

مهدی غضنفری تاکید کرد: با احترام به همه سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی به عنوان نامزد مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم و معتقدم اگر کسی بخواهد در این حوزه وارد شود بی‌شک باید با استفاده از روش‌های و شیوه‌های نوین حکمرانی و بهره گیری از ایده‌های مقبول و کارشناسی شده و نظرات متخصصان داخلی و خارجی به منظور سامان دهی کارها و حل مشکلات و تراز رساندن ناترازی‌ها فعالیت کند. 

رئیس صندوق توسعه ملی با بیان اینکه برای تصمیم گیری قطعی و ثبت نام در انتخابات طی روزهای پیش رو نیازمند بررسی همه جانبه و رصد شرایط هستم، اظهار داشت: من هم مانند همه مردم ایران در سوگ شهادت رئیس جمهور عزیز و محبوب آیت الله رئیسی هستم؛ اگر بخواهیم راه ایشان را به پایان برسانیم باید همه وارد صحنه شویم و ایرانی قدرتمند و مردمی ثروتمند و در رفاه بسازیم. 

مهدی غضنفری با تاکید بر با ایده حکمرانی متعالی و نگاه توسعه‌ای و تجربه می‌توانیم شرایط بهتری برای اقتصاد کشور رقم بزنیم تصریح کرد: با شعار «دولت خردمند، مردم ثروتمند و ایران قدرتمند» وارد رقابت‌های انتخاباتی خواهم شد. 

رئیس صندوق توسعه ملی افزود: باید از تکرار مکررات که مشکلات را بیشتر می‌کند اجتناب کرد و با یک نظریه و مدل وارد این مسیر شویم تا آن مدل ما را برای حل مسائل و مشکلات کمک کند. من به عنوان کسی که تئوری حکمرانی متعالی را برای اولین بار مطرح کردم فکر می‌کنم باید اصلاحات را در تئوری‌ها انجام دهیم و بدون این کار و تفاوت قائل شدن بین موضوعات ممکن است در مسیر سعی و خطا و مسیرهای متعدد بیفتیم؛ ممکن است به جای حل مشکلات، چاله‌ها را بیشتر کنیم.

منبع: تجارت آنلاین

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از