حالت تاریک

نامشخص‌بودن منشأ دود در کمربندی غربی کرمانشاه

نامشخص‌بودن منشأ دود در کمربندی غربی کرمانشاه

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: منشأ دقیق انتشار دود در محدوده کمربندی غربی و محله چغامیرزا فعلا مشخص نشده است.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از ساعات اولیه صبح امروز شنبه نهم تیرماه بوی دود اطراف بلوار زن به سمت کمربندی غربی کرمانشاه را فرا گرفته است.

به دنبال برقراری تماس‌های مردمی با شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» موضوع را از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه جویا شدیم که توضیحات مدیر روابط عمومی این سازمان در ادامه می‌آید:

احسان سهیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرصادنیوز اظهار داشت: پس از بازدید میدانی و پرس و جو از مردم محله و بررسی شواهد موجود، مشخص شد منشأ دود خارج از حوزه استحفاظی شهر است و با توجه جهت باد این دود به سطح چند محله رسیده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان كرد: این بررسی‌ها تا ساعت ۸ و ۳۰ صبح ادامه داشت اما تا به حال منشأ دقیق این دود مشخص نشده است.

وی گفت: با توجه به فصل تابستان و طبق تجربه سال‌های گذشته به نظر می‌رسد این دود ناشی از آتش زدن کاه و کلش در مناطق دیگر باشد.

سهیلی خاطرنشان کرد: علت دقیق انتشار دود در دست بررسی است که به محض دریافت اطلاعات دقیق‌تر به همشهریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از