حالت تاریک
Logo
یکشنبه, 29 مهر 1403
نصب نیوجرسی توسط شهرداری کرمانشاه تخلف است
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

نصب نیوجرسی توسط شهرداری کرمانشاه تخلف است

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری برای دریافت عوارض باید از روش‌های قانونی استفاده کند، گفت: نصب نیوجرسی توسط شهرداری تخلف است.

طهماسب نجفی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات در حال انجام معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه تهیه طرح جامع شهرستان کرمانشاه است که در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: طرح جامع شهرستان کرمانشاه پس از گذشت ۲۳ سال مجدد بازنگری شده درصورتی که باید در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت اصلاح و به‌روزرسانی شود تا مسئولان شهری بتوانند متناسب با شرایط روز تصمیم بگیرند.

نجفی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهر کرمانشاه زیرمجموعه طرح جامع است، تصریح کرد: به‌روزرسانی طرح تفصیلی به شهرداری کرمانشاه برای جلوگیری از تخلفات و کسب درآمدهای پایدار کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه شهر کرمانشاه وضعیت مناسبی در ساخت و سازهای غیرمجاز ندارد، خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف این شهر شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم و علت آن کمیسیون ماده ۱۰۰ است و با تصویب طرح تفصیلی و جامع باید شاهد کاهش پروژه‌های این کمیسیون باشیم.

به‌گفته معاون عمرانی استاندار کرمانشاه طرح جامع شهر کرمانشاه می‌تواند پس از گذشت پنج سال مجدد اصلاح و به‌روزرسانی شود.

نجفی بیان کرد: برای تدوین طرح جامع شهرستان کرمانشاه تلاش کرده‌ایم از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ها، کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین طرح را به تصویب برسانیم.

وی با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه نباید قبل از جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ و پنج اقدام به دریافت پول از مردم کند، تأکید کرد: بر اساس نامه ارسال شده به شهرداری این کار تخلف است و هم‌اکنون شهروندان از این روش گله‌مند هستند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به نصب نیوجرسی در مقابل واحدهای مسکونی و مغازه‌ها، افزود: نصب نیوجرسی توسط شهرداری ممنوع است و شهرداری باید برای دریافت عوارض از روش‌های قانونی استفاده کنیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از