حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
نماز جمعه این هفته بزرگترین قرارگاه فرهنگی
معاون سیاسی فرماندار کنگاور مطرح کرد:

نماز جمعه این هفته بزرگترین قرارگاه فرهنگی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: امروز حضور پررنگ مردم و شرکت در بزرگترین قرارگاه فرهنگی نماز جمعه‌های کشور در تهران به امامت رهبر مسلمانان جهان امام خامنه‌ای لرزه بر اندام کفار انداخت.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: قدرت دفاعی و موشک‌های هوا فضای سپاه مقتدر دل مسلمان جهان را شاد کرد و لزره بر دل رژیم صهیونیستی افکند. 

وی خاطرنشان کرد: امروز حضور پررنگ مردم و شرکت در بزرگترین قرارگاه فرهنگی نماز جمعه کشور به امامت ائمه جمعه سراسر کشور و در تهران به امامت رهبر مسلمانان جهان امام خامنه‌ای لرزه بر اندام کفار انداخت. 

یوسفی تصریح کرد: بزرگ‌ترین ترس و  واهمه دشمن از همین پایگاه‌ها و قرارگاه‌های فرهنگی است که شخصیت‌ها را به مکتب تبدیل کرد. 

وی اذعان داشت: به فرمایش رهبر انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله تنها یک شخصیت نبودند بلکه هر کدام یک مکتب بودند و شکل‌گیری همین مکتب‌ها از همین قرارگاه‌ها بوده است. 

یوسفی با بیان اینکه این قرارگاه مملو از پیروان راستینی است که ولایت‌مداری گام نخست آن‌ها است، تصریح کرد: دروس این مکتب‌ها آزادی و آزادگی و مبارزه با ظالم نقشه راه است و حمایت از مظلوم هدف است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور اذعان داشت: با شرکت در نماز جمعه این هفته یک بار دیگر با لبیک به ولایت و با پشتیبانی از آرمان‌های نظام، انقلاب و خون شهدا تجدید پیمان کردیم. 

یوسفی با تشکر از اقدام تحسین‌برانگیز نیروهای نظامی و انتظامی و در رأس آن هوا و فضای سپاه مقتدر از مردم خواست حمایت قاطع خود را با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیات من‌الذله از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت و حماس اعلام و یک بار دیگر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای مستبد وخون‌خوار را محکوم کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور در پایان پیام هر دو اقدام را وحدت مسلمانان جهان دانست و اظهار داشت: ترس دشمن از وحدت برخاسته از همین قرارگاه‌ها با هدایت رهبر مستضعفان جهان امام خامنه‌ای است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از