حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 08 آبان 1403
همه روستاهای اسلام‌آبادغرب از نعمت گاز برخوردارند
مدیر اداره گاز شهرستان اسلام‌آبادغرب:

همه روستاهای اسلام‌آبادغرب از نعمت گاز برخوردارند

مدیر اداره گاز شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: همه مناطق شهری، روستاها و صنایع شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی دارند.

سعید مصطفایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهرستان اسلام‌آبادغرب و حمیل دارای ۱۴۶ روستا، ۵۳ واحد صنعتی و تولیدی است که به‌ لطف تلاش‌های صورت‌گرفته در مجموعه گاز استان، همه مناطق شهری، روستاها و صنایع از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی دارند. 

مدیر اداره گاز شهرستان اسلام‌آبادغرب افرود: برای تأمین گاز پایدار و جلوگیری از افت فشار شبکه در فصل سرد سال، صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی و تجاری الزامی است.

وی تصریح کرد: در راستای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی مواردی همچون دوجداره کردن پنجره‌ها، بستن منافذ ورودی هوا مانند کانال‌های کولر و بهینه‌سازی وسایل گرمایشی پیشنهاد می‌شود.

مصطفایی افزود: دولت طرح‌های تشویقی را برای اجرای این طرح ارائه داده که بر اساس آن در صورت صرفه‌جویی در مصرف، مشترکین مشمول پاداش و بخشودگی گازبها خواهند شد؛ جزئیات این طرح‌ها همانند سال گذشته از طریق برنامه‌های تبلیغاتی در رسانه‌ها و نصب بنر در سطح شهر اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

مصطفایی بیان کرد: بررسی و پایش موتورخانه و تجهیزات گرمایشی ادارات و ارگان‌ها در مرکز استان توسط پیمانکار شرکت گاز در حال انجام است که این برنامه در شهرستان‌ها نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای خبر /

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از