حالت تاریک
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه:

هوای کرمانشاه در روزهای پایانی هفته گرم‌تر می‌شود

هوای کرمانشاه در روزهای پایانی هفته گرم‌تر می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از نظر وضعیت دمایی امروز و فردا به‌طور نسبی دمای هوا کاهش خواهد یافت اما در دو روز پایانی هفته یک مقدار هوای استان گرم‌تر خواهد شد.

شهناز حق‌پرست در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شرایط پایداری که درحال حاضر در جو منطقه مستقر است همچنان تا اوایل هفته آینده تداوم دارد و طی این مدت به استثنای افزایش ابر، وزش باد  غالباً ملایم و تشکیل مه صبحگاهی خصوصاً برای نواحی سردسیر و معتدل پدیده خاص دیگری برای سطح استان نخواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از نظر وضعیت دمایی هم امروز و فردا  به‌طور نسبی دمای هوا کاهش خواهد یافت اما در دو روز پایانی هفته یک مقدار هوای استان گرم‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل من منفی سه و حداکثر ۱۴ سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

حق‌پرست بیان داشت: سنقروکلیایی و ماهیدشت با کمینه دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان و سومار با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیدند.

وی افزود: میانگین بارش‌های اخیر در سطح استان کرمانشاه ۱۴.۶ میلی‌متر بوده اما بیشترین بارندگی به شهرستان پاوه با ۱۱۳ میلی‌متر تعلق داشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از