حالت تاریک
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

هوشمندسازی پليس کرمانشاه کليد خورد

هوشمندسازی پليس کرمانشاه کليد خورد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هوشمندسازی پليس در راستای تسريع و اجرای به موقع ماموريت‌ها، تکريم هرچه بيشتر ارباب رجوع و روان‌سازی ارائه خدمات به شهروندان کليد خورد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، به نقل از پایگاه خبری پليس، سردار مهدي حاجيان اظهار داشت: در راستاي تکريم هرچه بيشتر ارباب رجوع، تسريع در ارائه خدمات به آنها، هوشمندسازي پليس و اجراي سريع و به موقع ماموريت‌ها، اقدامات خوبي در يگان‌هاي انتظامي کرمانشاه صورت گرفت.

وي ادامه داد: در همين راستا 116 دستگاه ست کامل رايانه مجهز به همراه 16 دستگاه مانيتور صنعتي ويدئو وال در ميان يگان‌هاي انتظامي سطح استان توزيع شد.

سردار حاجيان خاطرنشان کرد: همچنين 132 دستگاه جي پي اس نيز در راستاي کنترل و هدفمند کردن گشت‌هاي انتظامي و پليس‌هاي راه و راهور بر روي خودرو اين يگان‌ها نصب شده است.

فرمانده انتظامي استان همچنين ابراز اميدواري کرد با اقدامات صورت گرفته شاهد افزايش رضايتمندي شهروندان از خدمات دريافتي پليس و همچنين ارتقاء امنيت اجتماعي در استان باشيم.

وي در پايان گفت: هدف پليس ارائه بهترين خدمات به مردم و مقابله مجدانه با مجرماني است که امنيت و آرامش مردم را هدف گرفته‌اند و در اين راستا من و همکاران پرتلاش و زحمتکش در همه بخش‌هاي انتظامي مصمم هستيم که خدمت‌گزار خوبي براي شهروندان باشيم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از