حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه تأکید کرد:

بالابودن آسیب‌پذیری عوام و خواص در فضای مجازی

بالابودن آسیب‌پذیری عوام و خواص در فضای مجازی

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جنگ رسانه‌ای یکی از مباحث مطرح در عصر کنونی است، گفت: تقویت سوادرسانه‌ای در میان مردم و نخبگان ضرورت دارد.

 

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدهادی صحرایی امروز چهارشنبه در جلسه هیأت اندیشه‌ورز که در سالن جلسات سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جنگ رسانه‌ای یکی از مباحث مطرح در عصر کنونی است چرا که رسانه‌ها نقش اصلی را چه مثبت و چه منفی در جهان بازی می‌کنند بنابراین سواد رسانه‌ای بسیار با اهمیت و ضروری است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: سواد رسانه در میان عموم مردم و حتی نخبگان ضعیف است لذا هیئت اندیشه‌ورز استان باید در این مورد طرح و راهکار داشته باشد.

وی گفت: آسیب‌پذیری مردم و حتی خواص در فضای مجازی زیاد است چرا که سواد رسانه آنها ضعیف است بنابراین این موضوع در میان اعضای هیئت اندیشه‌ورز قابل تأمل است.

صحرایی با اشاره به آغاز اردوهای راهیان‌نور، درباره سالروز عملیات بازی‌دراز، گفت: امسال سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه این اردو برگزار می‌شود که باید در این اردوها نخبه‌های زمان جنگ همچون شهیدان ادبیان، وزوایی، یدالهی و چمران معرفی شوند.

وی با بیان اینکه بازدید از مناطق عملیاتی غرب باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: باید افتخارات مردم در دوران دفاع مقدس و استمرار آن برای مردم بازگو شود.

انقلاب اسلامی تنها انقلاب اغناگر بشر است 

غلام‌علی یاربیگی نیز در این جلسه اظهار داشت: امروز جهان اسلام در مقابل جهان کفر قرار گرفته و نظام مقدس جمهوری اسلامی یک رویکرد جدید در همه ابعاد در جهان پدید آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه افزود: سیر زندگی انسان در برابر این شجره طیبه اسلام ناب در مقابل شجره خبیثه ایستادگی کرده است.

وی گفت: دین مبین اسلام کامل‌ترین دین است و در دوران معاصر امامین انقلاب با تأسی از سیره پیغمبر(ص) و دین اسلام همین راه را ادامه دادند و مسیر جدیدی را برای انسان باز کرده‌اند.

یاربیگی خاطرنشان کرد: همیشه استکبار جهانی از جمله آمریکا و شوروی که در رأس بوده‌اند با دین اسلام در تضاد بوده‌اند.

وی گفت: مستندات تاریخی نشان می‌دهد همه انقلاب‌ها به غایت و مسیر خود نرسیده‌اند اما انقلاب اسلامی تاکنون بر اهداف خود پایبند بوده و مسیر تعالی خود را طی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: تنها انقلابی که توانسته بشریت را اغنا کند انقلاب اسلامی ایران بوده است چرا که برای بشریت ارزش قائل است.

یاربیگی با بیان اینکه ما با هیچ انقلابی تضاد نداشته و نداریم، گفت: مردم ایران سال‌ها که زیر سلطه حکومت شاهنشاهی بودند به رهبری امام خمینی(ره) به پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی و یک هدف واحد را تشکیل داد.

وی افزود: انقلاب‌های دیگر شأن مردم را در نظر نگرفتند به همین دلیل است مردم روز به روز با وجود مشکلات اقتصادی اما با روحیه جهادی همچنان خواهان این انقلاب هستند.

یاربیگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: با این عملیات چنان درسی به رژیم صهیونیستی دادند که هیبت گنبد آهنین و هیمنه پوشالی آنها فرو ریخت.

وی با اشاره به اینکه عید فطر امسال عید پیروزی بود که از جایگاه ولایت یک رویکرد جدیدی حاصل شد، خاطرنشان کرد: در حوزه جهاد تبیین با زبان رسانه باید این مباحث را به مردم نشان داد.

یاربیگی خاطرنشان کرد: فضای مجازی در مبحث شبیخون فرهنگی بسیار با اهمیت است و از پتانسیل‌های خوب این عرصه که همین جوانان و نوجوانان هستند باید استفاده کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از