حالت تاریک
معاون اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه:

واحدهای نهضت ملی مسکن در کرمانشاه ۳طبقه‌ای است

واحدهای نهضت ملی مسکن در کرمانشاه ۳طبقه‌ای است

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: ساخت طبقات مسکن ملی را در قالب بلوک‌های ۶ واحدی در سه طبقه کاهش دادیم.

سجاد امینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پیمان‌کاران ساخت پروژه مسکن ملی خبرنگاران هفته گذشته قراردادشان منعقد شده است و در حال تنظیم انجام قرارگاه، اجاره زمین و تهیه نقشه‌ها هستند که ان‌شاءالله طی هفته‌های آینده شروع به کار می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: هر پروژه‌ای که زمینش در سامانه تعریف شود و نقشه‌های آن در کمیسیون ماده ۵ مورد تأیید قرار گیرد و به مرحله اجرا برسد اتوماتیک اعضایی که متعلق به آن پروژه هستند در سامانه به آن پروژه وصل می‌شوند و برایشان پیامک افتتاح حساب ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۵ هزار متقاضی در کرمانشاه تأیید شده است، تصریح کرد: میزان آورده متقاضیان مسکن ملی تغییر نخواهد کرد و تمام تلاش ما این است که آورده مردم فعلاً ۲ قسط بیشتر نباشد و با وام جهش مسکن و دو قسط ۴۰ میلیون تومانی که از مردم دریافت می‌شود این پروژه‌ها را در مرحله سفت‌کاری تحویل دهیم.

مینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که مردم با کمترین هزینه واحدهایشان را تحویل بگیرند و با برنامه‌ریزی که انجام شده ساخت طبقات مسکن ملی را در قالب بلوک‌های ۶ واحدی در سه طبقه کاهش دادیم که پارکینگ هم داخل حیاط قرار می‌گیرد و به خاطر اینکه ارتفاع ساختمان کم است هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه بیان داشت: در مرحله اول پروژه را در قالب سفت‌کاری آماده می‌کنیم و با مالک هم هماهنگی صورت می‌گیرد اگر خواستند واحد را تحویل بگیرند در همین مرحله تحویل می‌گیرند و نازک‌کاری را خودشان انجام می‌دهند و اگر هم نخواستند که در قرارداد دوم پروژه را برایشان تکمیل می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از