حالت تاریک

ورود دادستانی قصرشیرین به موضوع آلودگی رودخانه الوند

ورود دادستانی قصرشیرین به موضوع آلودگی رودخانه الوند

دادستان قصرشیرین گفت: با توجه به اینکه آلودگی محیط زیست طبق قانون جرم بوده و مجازات به دنبال دارد این موضوع در دست بررسی قرار گرفت و دادستانی قصرشیرین به‌عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود کرده است‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، علی رستمی امروز چهارشنبه درحاشیه بازدید ستاد مدیریت بحران از رودخانه الوند، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح بزرگ مقابله با قاچاق سوخت در دو روز گذشته عده‌ای از قاچاقچیان برای گریز از قانون اقدام به تخلیه سوخت در کانال‌های سطحی آب و چاه‌های دفع فاضلاب شهرستان قصرشیرین کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین گفت: با توجه به اینکه آلودگی محیط زیست طبق قانون جرم بوده و مجازات به دنبال دارد این موضوع در دست بررسی قرار گرفت و دادستانی قصرشیرین به‌عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود کرده است‌.

رستمی بیان کرد: امروز با حضور ادارت شهرستان در محل طی بازدید از رودخانه الوند قرار شد تا با افزایش دبی آب  غلظت مواد نفتی داخل رودخانه کاهش یابد که شاهد تلف شدن آبزیان داخل بستر رودخانه نباشیم ضمن اینکه به درختان و محیط زیست مسیر رودخانه نیز آسیب جدی وارد نشود.

وی هشدارداد: هرگونه آسیب رساندن به محیط زیست و آلوده کردن آب که منجر به آسیب رساندن به آبزیان شود جرم است و  در این زمینه دستگاه قضا قاطعانه با این موارد برخورد می‌کند و نسبت به تشکیل پرونده قضایی اقدام خواهد کرد.

ورود دادستانی قصرشیرین به موضوع آلودگی رودخانه الوند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از