حالت تاریک
رئیس انجمن صنفی رانندگان عمومی کنگاور:

ورود کامیون و تریلر‌ به شهر کنگاور ممنوع‌است

ورود کامیون و تریلر‌ به شهر کنگاور ممنوع‌است

رئیس انجمن صنفی رانندگان عمومی کنگاور گفت: ورود کامیون و تریلر‌ به شهر کنگاور ممنوع است و و برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

علی‌اکبر رضوی‌پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: باتوجه به جلسه هفته گذشته شورای ترافیک شهرستان مقرر شد با کامیون‌ها و تریلرهایی که با ورود به داخل شهر به زیرساخت‌ها از جمله لوله‌های آب و آسفالت کوچه و خیابان‌ها خسارات وارد می‌کنند برابر قانون برخورد شود و کارت هوشمند ناوگان متخلف غیرفعال شود‌.

 

رئیس انجمن صنفی رانندگان عمومی کنگاور گفت: هرگونه پارک کامیون در کوچه و خیابان‌های کنگاور نیز ممنوع است و برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

 

رضوی‌پور خاطرنشان کرد: نمره منفی و غیرفعال شدن کارت هوشمند ناوگان در انتظار کامیون‌هایی است که به شهر کنگاور ورود کنند.

 

منصور سالارآبادی نیز در این رابطه، گفت: برابر قوانین پلیس راهنمایی و رانندگی ورود کلیه کامیون‌ها به مناطق مسکونی ممنوع است، لذا در صورت مشاهده ورود کامیون و پارک در شهر کنگاور، مامورین راهنمایی و رانندگی برابر قانون و با هماهنگی دادستانی محترم شهرستان کامیون مذکور را اعمال قانون(جریمه و نمره منفی) خواهند کرد.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کنگاور اذعان کرد: این رانندگان همچنین به سازمان راهداری برای غیرفعال شدن کارت هوشمند ناوگان معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از