حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

وظیفه پاسداران صیانت از کیان اسلامی است

وظیفه پاسداران صیانت از کیان اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: رسالت حضرت سیدالشهدا(ع) پاسداری از دین خدا بود و لذا وظیفه پاسداران هم دفاع از کیان اسلامی است و فرقی نمی‌کند این وظیفه در کدام کشور انجام شود.

علی‌اصغر الله‌دانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: روز پاسدار روز شکرگزاری و روز تجدید میثاق است؛ شکرگزاری برای نعمت اهل بیت(ع)، ولایت و انقلاب و روز تجدید میثاق باید حضرت سیدالشهدا(ع) به‌منظور پایبندی به آرمان‌ها و ایستادگی بر سر این ارزش‌ها.

وی افزود‌: ما پاسداران مفتخر هستیم که میلاد نور چشم پیامبر(ص) حضرت سیدالشهدا(ع) به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است.

الله‌دانه در خصوص فلسفه این نام‌گذاری نیز خاطرنشان کرد: رسالت حضرت سیدالشهدا(ع) پاسداری از دین خدا بوده و وظیفه پاسداران صیانت از کیان اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور اذعان داشت: پاسداری هنری بزرگ و گذشتی بیکران است که تنی چون کوه و دلی چون دریا می‌خواهد زیرا پاسداری به معنای ولایت‌مداری محض و همراه مردم و مردمی بودن است.

الله‌دانه انتخابات را رویدادی عظیم در پيش روی ملت برشمرد و با اشاره به سخنان سردار سلیمانی، ابراز داشت: حاج قاسم به آحاد ملت سفارش کرد و در این راستا فرمود ما سنگر دفاع را خالی نکردیم، شما هم سنگر انتخابات را خالی نکنید.

وی افزود: انتخابات وظیفه‌ای خطیر است که بر دوش همه ملت ایران قرار گرفته و برای هر مرد و زن واجب شرعی و قانونی است که در انتخابات شرکت کنند و دیگران را نیز به این حضور پرشور دعوت کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از