حالت تاریک
Logo
دوشنبه, 07 آبان 1403
پدافند غیرعامل در بین مردم شناخته‌شده نیست
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه:

پدافند غیرعامل در بین مردم شناخته‌شده نیست

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید برای مقابله با حوادث مختلف آماده باشیم، گفت: پدافند غیرعامل در بین مردم شناخته‌شده نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ رسول مجد صبح امروز شنبه در مراسم نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدرسه شهید چمران کرمانشاه اظهارداشت: با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل پنجم تا ۱۱ آبان‌ماه به‌نام این مهم نام‌گذاری شده است و باید برای اجرای درست برنامه‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه گفت: پدافند غیرعامل به‌معنای پایداری و استقامت در برابر حوادث است که تمام دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در راستای عمل به پدافند غیرعامل اقدام کنند.

مجد با بیان اینکه آموزش پدافند غیرعامل باید از مدارس آغاز شود، تصریح کرد: پدافند غیر عامل آن چنان که باید در جامعه شناخته‌شده نیست.

وی با اشاره به تقویم هفته ملی پدافند غیرعامل، ادامه داد: پدافند رایانیکی، زیستی، مردم‌محور، کالبدی،  فراگیر در برابر جنگ ترکیبی و شهری از محورهای هفته پدافند غیرعامل امسال است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه عنوان ‌کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه پدافند غیرعامل از برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده است.

مجد با بیان اینکه دشمن خواهان پیشرفت و توسعه ایران اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: دانش‌آموز باید با تحصیل و تولید علم به اقتدار و امنیت روزافزون کشور کمک کنند.

دانش‌آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند

سلمان محمدی در ادامه این مراسم گفت: امروز زنگ پدافند غیرعامل همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کرمانشاه نواخته شد تا شاهد افزایش آگاهی و اطلاع دانش‌آموزان در حوزه پدافند غیرعامل باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار دانش‌آموز و ۲۶ هزار معلم دارد که تلاش کرده‌ایم هیچ کلاسی امسال بدون معلم نباشد و انتظار رهبر معظم انقلاب از دانش‌آموز تحصیل، تذهیب، ورزش است.

وی ادامه داد: برای داشتن ایران قوی به آموزش و پرورش قوی نیازمند هستیم و دانش‌آموز موتور محرک و پیشتازان ایران قوی در جامعه هستند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از