حالت تاریک
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

پیشرفت ۵۰درصدی پروژه پتروشیمی سنقر

پیشرفت ۵۰درصدی پروژه پتروشیمی سنقر

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که پروژه پتروشیمی سنقر با تمام توان در حال فعالیت است و اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، امروز جمعه دوازدهم مهرماه سیدصولت مرتضوی در دومین روز سفر به استان کرمانشاه در بازدید از صنایع پتروشیمی نگین سنقر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد هستیم که پروژه پتروشیمی سنقر با تمام توان در حال فعالیت است و اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: این مجموعه عظیم توسط شرکت‌های وابسته از جمله هلدینگ خلیج فارس آغاز شده است که ان‌شالله با بهره‌برداری از آن ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی استان فراهم خواهد شد.

رسالت وزارت کار ایجاد اشتغال مولد است

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از وزارت کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: رسالت این وزارت‌خانه ایجاد اشتغال مفید و مولد است.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد چنین واحدهای صنعتی شاهد اثرگذاری کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغالزایی باشیم.

صنایع پتروشیمی سنقر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نیز، اظهار داشت: یکی از واحدهای پیشران سنقر همین صنایع پتروشیمی است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: هلدینگ خلیج فارس از یک سو با ۶۰ درصد سرمایه‌گذاری و شستا از سوی دیگر با ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری در این پروژه همکاری می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا افزود: در دنیا شش طرح تولید متیل‌آمین وجود دارد که ششمین آن در سنقر است که در خاورمیانه اولین طرح محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این پروژه در خاورمیانه تحول بزرگی در صنایع دارویی و غذایی ایجاد خواهد شد، گفت: هدف سفر وزیر کار نیز کمک و مساعدت به تسریع پروژه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از