حالت تاریک
فرماندار قصرشیرین خبر داد:

پیش‌بینی مراجعه ۲ میلیون زائر به خسروی

پیش‌بینی مراجعه ۲ میلیون زائر به خسروی

فرماندار قصرشیرین گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال با افزایش دو برابری مراجعه زائران اربعین به مرز بین‌المللی خسروی مواجه باشیم و حدود ۲ میلیون زائر به این پایانه مرزی مراجعه کنند.

محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مرز خسروی از مرزهای قدیمی و با قدمت کشور محسوب می‌شود که از دیرباز تاکنون همواره مورد توجه مردم و زائران حضرت سیدالشهدا (ع) بوده که امسال نیز با توجه به بهبود زیرساخت‌های مرزی نسبت به سال گذشته شاهد تردد زوار اربعین است. 

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه زیرساخت‌های مرزی به‌صورت دائم در حال بهبود است، گفت: مرز خسروی به‌عنوان یکی از مرزهای پنج‌گانه کشور برای تردد زائران اربعین به‌صورت شبانه‌روزی در حال پذیرش زوار است و تاکنون این مرز بدون وقفه آماده فعالیت است. 

نجفی تصریح کرد: طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر بسته‌شدن مرز بین‌المللی خسروی در برخی صفحات فضای مجازی منتشر شده بود که صحیح نیست و این مرز ۲۴ساعته در حال پذیرش زوار است. 

وی ادامه داد: ظرفیت پارکینگ‌های اربعین در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و ۲۷۰ هکتار پارکینگ با تجهیزات کامل برای تأمین امنیت وسایل نقلیه زوار در نظر گرفته شده که در این راستا سعی کرده‌ایم از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مردم استفاده کنیم. 

فرماندار قصرشیرین خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال با افزایش دو برابری مراجعه زائران اربعین به مرز بین‌المللی خسروی مواجه باشیم و حدود ۲ میلیون زائر به این پایانه مرزی مراجعه کنند که تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نفر از مرز تردد کرده‌اند. 

نجفی بیان کرد: از زائران اربعین حسینی که طی روزهای آینده قصد عزیمت به کربلای معلی و راهپیمایی بزرگ اربعین را دارند دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به مرز بین‌المللی خسروی و فراهم‌بودن شرایط از این مرز تردد کنند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از