پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-12 10:15 - شماره خبر : 9483 0
معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج است

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در روزهای آینده و اواخر شهریورماه، استان کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج خواهد بود.

محمد حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از هشتم شهریورماه آغاز شده و استان کرمانشاه سه بازیکن و یک مربی اعزامی به مسابقات داشته است.

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عنوان کرد: آقای یاسین خسروی عنوان‌دار و رکود‌دار پرتاب وزنه در کشور هستند که ان‌شاءالله روز شانزدهم شهریورماه به قصد کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال پارالمپیک وارد میدان مسابقات خواهد شد، آقای علی الفتی‌نیا در رشته پرش طول و خانم شهلا بهروزی‌راد در قایقرانی از دیگر ورزشکاران کرمانشاهی هستند که در مسابقات پارالمپیک حضور دارند و آقای عزت‌الله پرنیا به عنوان مربی جانبازان و توان‌یابان ورزشکاران را در مسابقات همراهی می‌کند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: تا به امروز هیچ‌یک از ورزشکاران کرمانشاهی به زمین مسابقه نرفتند و ان‌شاء‌الله از یکی دو روز آینده مسابقات آن‌ها شروع خواهد شد و از مردم می‌خواهیم که مثل همیشه با دعای خیرشان پشتیبان ورزشکاران باشند تا بتوانیم بهترین نتیجه را در پارالمپیک ۲۰۲۴ بگیریم.

معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در رابطه با میزبانی استان کرمانشاه در مسابقات کشوری و بین‌المللی، بیان کرد: در روزهای آینده و اواخر شهریورماه، استان کرمانشاه میزبان دو رویداد بزرگ ‌بین‌المللی و کشوری خواهد بود؛ نخست میزبانی مسابقات بین‌المللی شطرنج با حضور ۱۵ کشور خارجی و دوم نیز هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور است که تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته اول مهمان و در هفته دوم میزبان این دور از مسابقات است.

حسین‌زاده با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در پوشش رسانه‌ای و خبری رویدادهای بین‌المللی، اذعان کرد: یکی از لازمه‌های مسابقات بین‌المللی و مسابقاتی که در سطح ملی برگزار می‌شوند پوشش رسانه‌ای آنها برای اطلاع‌رسانی به مردم است، لذا در این زمینه احتیاج به حمایت همه‌جانبه رسانه‌ها در برگزاری مسابقات داریم که ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در رابطه با کسب رتبه اول ورزش همگانی کشور، اظهار داشت: با اجرای تمام طرح‌هایی که از سوی وزارت ورزش و فدراسیون‌های ورزشی در راستای ورزش همگانی ابلاغ شد از جمله ورزش روستایی، ورزش زورخانه‌ای و آمادگی جسمانی که در سطح ملی و منطقه‌ای اجرا شدند، طی رتبه‌بندی که توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی صورت گرفت استان کرمانشاه رتبه اول کشور را به ارمغان آورد.

حسین‌زاده در پایان گفت: از نظر ورزش قهرمانی در سطح کشور، موفق به کسب سه مدال طلا در المپیک ۲۰۲۴ شدیم که یک مدال برای استان خوزستان و مدال دیگر مربوط به استان مازندران و یک طلای بسیار مهم دیگر که پس از ۱۶ سال توسط آرین سلیمی در رشته تکواندو به ارمغان آورده شد نتیجه برنامه‌ریزی، همدلی و همراهی همه‌جانبه اهالی ورزش در استان کرمانشاه بود که توانستیم در ورزش قهرمانی، حداقل‌ها را به مردم خوب کرمانشاه تقدیم کنیم.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4abXn
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار