حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دالاهو مطرح کرد:

کشف استعدادهای درخشان هدف برگزاری رویداد تولیدمحتوا

کشف استعدادهای درخشان هدف برگزاری رویداد تولیدمحتوا

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان دالاهو گفت: هدف از تشکیل سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال حمایت از استعداد‌های درخشان در این حوزه است.

مسلم قاسمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به صورت تیم محور در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره در بخش‌های پویانمایی (2D، 3D، استاپ‌موشن و...)، نرم‌افزارها و بازی‌های ویژه تلفن همراه برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این رویداد همزمان در سراسر کشور در تاریخ ۲۷ تا  ۲۹آبان ۱۴۰۲ به مدت ۴۸ ساعت برگزار خواهد شد، در سطح شهرستان بیلبورد آگهی این رویداد نصب و در تمامی کانال‌های مجازی شهرستان اطلاع‌رسانی و منتشر شده است و تاکنون بیش از دو تیم در این رویداد  ثبت‌نام انجام دادند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان دالاهو مهلت ثبت‌نام در رویداد تولید محتوای دیجیتال را تا ۲۵ آبان سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

 

قاسمی گفت: این رویداد که در دوسال گذشته نیز برگزار شده با استقبال خوبی از افراد متخصص در حوزه تولید محتوا مواجه شده و هدف از تشکیل آن حمایت از استعدادهای درخشان در این حوزه است.

 

به گفته وی همه اقشار از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان و تمام علاقه‌مندان به تولید محتوای دیجیتالی می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان دالاهو ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این  رویداد، می‌توانند برای ثبت‌نام‌ از طریق پایگاه‌های بسیج یا معاونت فضای مجازی در ناحیه مقاومت یا از طریق سایت رویداد  به نشانی http://Event.bsjmajazi.irمراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و در صورت بروز مشکل یا خطا سایت به آیدی  @ker_eventجهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

 

وی افزود: امروزه تولید محتوا یکی از راه‌هایی است که از طریق آن می‌توان دیگران را به زندگی و روشی که در پیش گرفته‌اند، امیدوار کرد، امروزه با جستجو در اینترنت می توان انواع عبارات انگیزشی را مشاهده کرد اما گاها با توجه به موقعیتی که در آن قرار داریم، نیاز است تا به صورت حرفه‌ای‌تر در این حوزه آموزش دیده و کار کنیم به همین دلیل تولید محتوا و شرکت در این رویداد ها دارای اهمیت بالایی خواهد بود.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: قصد داریم با برگزاری این رویدادها از افراد علاقه‌مند و توانمند در حوزه تولید محتوا حمایت به عمل آوریم، تا بتوانند در جامعه اثر مثبتی داشته باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از