حالت تاریک
در شهرستان پاوه انجام شد؛

برگزاری کمیته دوره‌های یادگیری تأمین اجتماعی

برگزاری کمیته دوره‌های یادگیری تأمین اجتماعی

با هدف آگاهی بخشی مخاطبان سازمان تامین اجتماعی، کمیته استانی برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری تأمین اجتماعی در پاوه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، به منظور اجرای هرچه بهتر دوره‌های یادگیری تأمین اجتماعی جلسه‌ای به ریاست تامین اجتماعی پاوه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سیدفخرالدین حیدری به تشریح اقدامات اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در سوم ماهه سال جاری پرداخت و از زحمات کلیه مسئولان امر تقدیر و تشکر کرد.

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان پاوه ضمن تشکر از عوامل اجرایی در برگزاری همایش‌های آموزشی و دوره‌های یادگیری، برگزاری دوره‌های یادگیری قوانین و مقررات تأمین اجتماعی را بستری مناسب جهت گفتمان‌سازی و تحقق اصل سه‌جانبه‌گرایی دانست.

وی افزود: امروزه بخش عمده‌ای از مشکلات بیمه‌ای مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی ناشی از عدم آگاهی آنان نسبت به قوانین و مقررات و ضوابط اجرایی است.

حیدری تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی با بهره‌گیری از نامگذاری سال ۱۴۰۲ تحت عنوان مهار تورم، رشد تولید توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اقدامات خود را از همان روزهای ابتدایی سال و همسو با این شعار برنامه‌ریزی کرد که از مهم‌ترین آن می‌توان به بخشودگی جرائم کارفرمایان و تدوین برنامه آموزشی جامع از قوانین و مقررات سازمان تأمین اجتماعی جهت شرکای اجتماعی اشاره کرد.

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان پاوه با اشاره به برگزاری دوره‌های یادگیری در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲، گفت: در شهرستان پاوه مجموعا ۵ همایش و دوره یادگیری در حوزه‌های مختلف و مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی اعم از جامعه تولید و صنعت برگزار شده است.

در پایان جلسه حاضرین درخصوص لزوم برنامه‌ریزی جهت سه ماهه پایانی سال جاری و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره‌ها تاکید و تصمیماتی جهت اجرا مصوب شد.iew

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از