حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
کنگره شهدا بستر ترویج جهاد تبیین است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گیلانغرب:

کنگره شهدا بستر ترویج جهاد تبیین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: کنگره شهدا بستر ترویج جهاد تبیین و ایجاد پیوند عاطفی نسل حاضر با فرهنگ ایثار و شهادت است.

داریوش تیموری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، اظهار داشت: برگزاری این کنگره به‌منظور تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری فداکاری‌های شهدای عزیزمان انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در گیلانغرب در این راستا ۱۰ کمیته فعال شده، افزود: ما با این کنگره می‌خواهیم نسل جدید را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم و آن‌ها را نسبت به اهمیت جهاد تبیین آگاه کنیم. 

تیموری ابراز داشت: در این کنگره تلاش خواهد شد تا با برگزاری کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی، مضامین و آرمان‌های دفاع مقدس به زبان ساده و قابل فهم برای جوانان بیان شود همچنین، دعوت از خانواده‌های شهدا و رزمندگان سرافراز دوران دفاع مقدس می‌تواند به ایجاد یک پیوند عاطفی و معنوی با این ارزش‌ها کمک کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گیلانغرب گفت: یقیناً جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی در خصوص ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است که در این کنگره با استفاده از سخنرانان برجسته، صاحبان قلم و نخبگان متعهد و رزمندگان دوران دفاع مقدس، سعی می‌شود  تا حقایق و درس‌های آن دوران برای نسل جوان روشن شود و آن‌ها را به تفکر و تأمل در این موضوعات دعوت کند. 

تیموری ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: امیدوارم که این کنگره فاخر و ارزشمند به‌عنوان یک بدعت مانا موفقیت‌آمیز باشد و بتواند تأثیر مثبتی بر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بگذارد.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از