حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
گیلانغرب، مرکز مقاومت کشور در دفاع مقدس
مدیر کانون وابستگان سپاه استان کرمانشاه مطرح کرد:

گیلانغرب، مرکز مقاومت کشور در دفاع مقدس

مدیر کانون وابستگان سپاه استان کرمانشاه گفت: در دوران دفاع مقدس، خانواده‌ها در سایر استان‌ها در امنیت کامل بودند، اما در گیلانغرب، زن و فرزند همه در خط مقدم جبهه جان‌فشانی کردند و این مقاومت نماد وفاداری به نظام بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سیروس حاتمی، در مراسم آئین انس و مودت که عصر امروز دوشنبه در گیلانغرب برگزار شد، با بیان اینکه گیلانغرب را می‌توان به‌عنوان اولین شهر مقاوم کشور معرفی کرد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، خانواده‌ها در سایر استان‌ها در امنیت کامل بودند، اما در گیلانغرب، زن و فرزند همه در خط مقدم جبهه جان‌فشانی کردند.

مدیر کانون وابستگان سپاه استان کرمانشاه با اشاره به آخرین روزهای دفاع مقدس، عنوان کرد: مردم مقاوم این دیار، دین بزرگی بر گردن نظام دارد و امیدوارم مسئولان محترم این دین را به خوبی ادا کنند.

حاتمی در رابطه با جهاد تبیین و وظایف کانون وابستگان سپاه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چند سالی است که بر اهمیت جهاد تبیین تأکید دارند و ما باید خانواده‌ها و فرزندانمان را توجیه کنیم تا در مواقع بحران و اغتشاش، نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود.

وی در ادامه به موضوع رژیم صهیونیستی و مظلومیت‌های غزه و لبنان  اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی بر اساس یک روایت دروغ شکل گرفته است؛ آن‌ها از زمان حضرت عیسی (ع) به‌دنبال تشکیل حکومتی برای حمایت از خود هستند، در حالی که وضعیت کنونی رژیم غاصب صهیونیستی نشان می‌دهد که پایه‌های این رژیم سست شده و در آینده نزدیک با چالش‌های جدی روبه‌رو خواهد شد.

مدیر کانون وابستگان سپاه استان کرمانشاه در خصوص تحلیل‌های اخیر درباره قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان، خاطرنشان کرد: جنگ نیابتی، بهترین نوع جنگ برای جمهوری اسلامی است و این کشور به عنوان یک جنگ فرسایشی پیش گرفته که امیدواریم در آینده به سرنگونی رژیم  منحوس و غاصب صهیونیستی منجر شود.

حاتمی در رابطه با وظایف کانون وابستگان سپاه تأکید کرد: این کانون خدماتی مکمل، از جمله وام‌های اشتغال، وام ازدواج و کمک‌های معیشتی، به عزیزان وابسته به سپاه ارائه می‌دهد.

وی در پایان بر اهمیت برگزاری محافل انس و گفتگو میان وابستگان تأکید کرد و از حاضران خواست تا در این برنامه‌ها شرکت کرده و نظرات خود را بیان کنند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از