حالت تاریک
فرمانده هوانیروز کرمانشاه:

۱۱ اسفند روز خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان است

۱۱ اسفند روز خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان است

فرمانده هوانیروز کرمانشاه گفت: مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو زمینه ساز اقتدار کشور است و قطعاً ۱۱ اسفندماه تمام نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ امیر رحیم عینی صبح امروز سه‌شنبه در طرح کاشت درخت به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند هر کس درختی بکار خداوند درختی را در آخرت برای وی قرار می‌دهد.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه گفت: ما وظیفه داریم در حفظ و نگهداری محیط زیست کوشا باشیم و نیروهای مسلح همواره در اقدامات محیط زیستی پیشگام بوده‌اند.

امیر عینی تصریح کرد: بناست بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته طی چهار سال یک میلیارد درخت کاشته شود که سهم هر ایرانی سالانه سه درخت و سالانه ۱۲ درخت است.

وی ادامه داد: همانگونه که نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس مجاهدت کردند امروز نیز برای حفظ امینت کشور در حال فعالیت هستند و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه عنوان کرد: روز ۱۱ اسفند نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم که با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد و حماسه دیگری را خلق خواهیم کرد و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از