حالت تاریک
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه:

۲۳۱ روستای کرمانشاه امسال گازرسانی شدند

۲۳۱ روستای کرمانشاه امسال گازرسانی شدند

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با اشاره به پوشش 98 درصدی روستاهای استان، گفت: ۲۳۱ روستای کرمانشاه امسال گازرسانی شدند.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: وضعیت تأمین گاز مشترکان غیرصنعتی استان کرمانشاه در زمستان سال جاری بسیار مطلوب بوده و خوشبختانه با پایداری شبکه گازرسانی توانستیم گاز مورد نیاز مشترکان را تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: به‌دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز کنترل سیستم قدرت شرکت ملی گاز از روز پنجشنبه هفته گذشته گاز بخش صنعتی و پتروشیمی کرمانشاه وصل شده و گاز مورد نیاز صنایع کرمانشاه تأمین شده است.

حسینی تصریح کرد: استان کرمانشاه بر اساس آخرین آمارها ۷۰۲ هزار مشترک گاز دارد که ۵۰ درصد آنها شامل ۳۸۰ هزار مشترک در شهرستان کرمانشاه قرار دارند و ۵۰ درصد دیگر در سایر شهرستان‌های استان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین مصرف گاز در زمستان امسال به تاریخ ۹ اسفندماه اختصاص یافت که طی آن ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز در استان به مصرف رسید که علت آن نیز استقرار هوای سرد و کاهش دما بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد شهرهای استان و ۹۸ درصد روستاهای استان کرمانشاه گازرسانی شده‌اند که بنا داریم با کسب مجوزهای لازم، زمینه گازرسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار را نیز فراهم کنیم و در صورت کسب مجوز طی نیمه نخست سال آینده این مهم نیز به سرانجام خواهد رسید.

حسینی خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر گازرسانی به شهر ازگله، ۲۳۵ واحد صنعتی و ۲۳۱ روستای استان کرمانشاه، گازرسانی به روستای هدف گردشگری هجیج با وجود کوهستانی بودن منطقه انجام شد که اقدام بسیار ارزشمندی بوده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از